توقیف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حرکت جالب افسر سپاه خطاب به سربازان ناو آمریکایی + فیلم و عکس
حرکت جالب افسر سپاه خطاب به سربازان ناو آمریکایی + فیلم و عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2022
اشتراک
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف ۲ فروند شناور حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های جزیره کیش و دستگیری ۶ قاچاقچی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، مجتبی قهرمانی صبح امروز (۲۳ اردیبهشت ماه) در این خصوص افزود: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب کیش، مأموران دریابانی پس از شناسایی ۲ فروند شناور لنج حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای خلیج فارس، نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.
وی همچنین با اعلام دستگیری ۶ نفر در این رابطه، بیان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند با ایجاد تغییر در ساختار این شناورها و تعبیه مخزن اضافه در عرشه، محموله‌های سوخت را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با هوشیاری مأموران، شناورهای مورد نظر، شناسایی و توقیف شدند.
قهرمانی اضافه کرد: سوخت های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرإورده های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی بر می گردد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان بیان کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر دستگاه قضایی استان است و بر این اساس، شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان سوخت از طریق مراجعه به سامانه سجام به آدرس اینترنتی Sajam.scpd.ir مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان اطلاع دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала