وزیر دفاع بریتانیا از خرید تسلیحات شوروی برای اوکراین خبر داد

© Photo / Rosoboronexportوزیر دفاع بریتانیا از خرید تسلیحات شوروی برای اوکراین خبر داد
وزیر دفاع بریتانیا از خرید تسلیحات شوروی برای اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2022
اشتراک
وزیر دفاع بریتانیا اعلام نمود که این کشور در حال خرید تسلیحات شوروی و روسیه برای اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از وال استریت ژورنال، بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا گفت که لندن در حال خرید تسلیحات شوروی و روسیه در سراسر جهان است تا آنها را به اوکراین منتقل کند.
به نقل از این نشریه، والاس گفت: "بخش قابل توجهی از وزارت دفاع انگلیس و وابسته‌های نظامی به دنبال اسلحات شوروی (اسلحه‌های شوروی و روسی ) در سراسر جهان هستند. به گفته رئیس وزارت دفاع بریتانیا، ۲۳ کشور دارای ذخایر تجهیزات روسی هستند. والاس گفت: "اگر واقعاً می‌خواهید می توانیم فردا صبح آنها را به اوکراینی‌ها برسانیم تا بتوانند به مبارزه ادامه دهند، آنچه را که می‌توانند انجام دهند"
تاکید لاوروف بر سلاح‌های بی‌سابقه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2022
تاکید لاوروف بر سلاح‌های بی‌سابقه روسیه
فدراسیون روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی را به همه کشورها از جمله آمریکا ارسال کرده بود. سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی سلاح برای اوکراین باشد، به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала