اعلام زمان درخواست از پوتین در خصوص پیوستن منطقه خرسون به ترکیب روسیه

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام زمان درخواست از پوتین در خصوص پیوستن منطقه خرسون به ترکیب روسیه
اعلام زمان درخواست از پوتین در خصوص  پیوستن منطقه خرسون به ترکیب  روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2022
اشتراک
کریل استریموسوف، معاون اداره نظامی- مدنی منطقه خرسون اعلام کرد این منطقه قصد دارد پس از پایان کلیه فرآیندهای ادغام از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درخواست کند خرسون را در ترکیب فدراسیون روسیه قرار دهد.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، استریموسوف به خبرنگاران گفته بود که مقامات منطقه خرسون از رئیس جمهور روسیه می خواهند که این منطقه را بخشی از این کشور کند.
استریموسوف گفت: زمان آماده‌سازی درخواست هنوز مشخص نشده است. اما این موضوع مربوط به چند روز آینده نیست، بلکه مربوط به آینده قابل پیش‌بینی است. پس از پایان کلیه فرآیندهای ادغام و آماده بودن کامل تا این منطقه منطقه دارای خقوق کامل فدراسیون روسیه شود، بلافاصله به رئیس جمهور روسیه مراجعه خواهیم کرد".
ژنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2022
نظامیان روسیه کل استان خرسون را تحت کنترل خود در آوردند
به گفته وی، ایجاد کل ساختار حکومتی ، احیای حوزه اقتصادی و قابلیت حیاتی منطقه و انتقال کامل به استانداردهای قانونگذاری روسیه راستای اولویت دار است.
استریموسوف تاکید کرد که اکنون کار برای راه اندازی مجدد اقتصاد در حال انجام است، سیستم های جدید مدیریتی، اجرای قانون، مالی و بازنشستگی در حال ایجاد است و مکانیسم هایی اخذ تابعیت روسیه تدوین می شود.
ارتش روسیه طی یک عملیات ویژه برای غیرنظامی کردن اوکراین، کنترل کل منطقه خرسون در جنوب این کشور و بخش آزوف در منطقه زاپوروژیه را به دست گرفت. ادارات مدنی -نظامی در این مناطق تشکیل ، پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی روسیه آغاز و روابط تجاری با کریمه در حال بازسازی است.
آندری تورچاک، دبیر شورای عمومی حزب حاکم "روسیه متحد" پیشتر گفته بود که روسیه برای همیشه به منطقه خرسون آمده و در این مورد نباید شک کرد. ولادیمیر سالدو رئیس اداره مدنی ـ نظامی منطقه تاکید نموده بود که خرسون در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر خانواده بزرگ فدراسیون روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала