سرقت کابل‌های برق در آبادان +ویدئو

© Fotolia / Klaus TheОптоволоконный кабель
Оптоволоконный кабель - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2022
اشتراک
رئیس پلیس شهرستان آبادان از دستگیری سارق کابل‌های برق فشار قوی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر در میان سیل خبرها در فضای مجازی، خبرهای زیادی از سرقت، زورگیری و نزاع به چشم می خورد. کاربران با انتقاد از این وقایع، دلیل آن را بیشتر شدن فقر در ایران و شرایط نامساعد زندگی عنوان می کنند.
یکی از این ویدئوها که در فضای مجازی توجه کاربران را به خود جلب کرده است ویدئوی مربوط به سرقت کابل برق در آبادان می باشد. در این ویدئو دو سارق جوان با چاقو در روز روشن در حال بریدن کابل برق هستند اما در حالی که این اقدام با اعتراض اهالی محل همراه شد سارقان به این اعتراض توجهی نکردند.
حسین زلقی، رئیس پلیس شهرستان آبادان پیرامون جزئیات این خبر اظهار داشت: "به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل‌های برق شهری در سطح شهرستان، مأموران پلیس آگاهی با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق شدند، یک نفر سارق سابقه دار را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کنند. پرونده قضایی علیه این متهم حرفه‌ای سابقه دار تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد."
کاربران بسیاری ضمن اظهار تاسف و نگرانی از وضعیت اقتصادی در ایران، عنوان می کنند روز به روز بر شدت و میزان سرقت ها و زورگیری ها بیشتر می شود و به همین دلیل برای این موضوع بایستی چاره ای اندیشید. کاربران عنوان می کنند گاهی تا حدی اخبار منفی و ناامنی از سطح شهرهای مخفتلف می شنوند که احساس شادی و امنیت از آنها دور شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала