در برلین، راهپیمایی "هنگ جاودانه" تقریباً بدون حادثه برگزار شد

© Sputnik / Maksim Blinovنتانیاهو در راهپیمایی "هنگ جاویدان" در مسکو همراه پوتین است
نتانیاهو در راهپیمایی هنگ جاویدان  در مسکو همراه پوتین است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2022
اشتراک
حدود 500 نفر در راهپیمایی "هنگ جاویدان" در برلین شرکت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، راهپیمایی "هنگ جاویدان" در برلین برگزار شد، حدود 500 نفر در آن شرکت کردند، به طور کلی، این رویداد به استثنای چند حادثه بدون مشکل پیش رفت.
این راهپیمایی در ساعت 11:00 با "ایجاد هنگ" در دروازه براندنبورگ آغاز شد. نیم ساعت بعد، ستون در امتداد خیابان 17 ژوئن حرکت کرد و با شعار "پدربزرگ متشکرم برای پیروزی"، "فاشیسم عبور نمی کند"، "برای پیروزی" به سمت بنای یادبود سربازان کشته شده شوروی حرکت کرد. در آنجا شرکت کنندگان در این یادبود گل گذاشتند و این اقدام در آنجا به پایان رسید.
سخنگوی پلیس گفت که به طور کلی، این راهپیمایی بدون مشکل پیش رفت. با این حال، پس از گل گذاشتن در میان جمعیت، حداقل دو مورد درگیری بین برلینی ها، احتمالاً اوکراینی و روسیه، رخ داد. به گفته سخنگوی پلیس، در یک مورد اختلاف منجر به بازداشت موقت مردی شد، پلیس اطلاعات شخصی وی را ثبت و سپس آزاد کرد. سخنگوی نیروی انتظامی گفت: پرونده ای به ظن ایراد صدمه بدنی تشکیل شده است.
شاهدان عینی این حادثه به خبرنگاران گفتند که این حادثه به دلیل "تحریک‌کنندگانی که حرف‌های ناخوشایند می‌گفتند" روی داد. در مورد دیگری ، مردی که خود را اوکراینی معرفی کرد نیز به طور فعال با سایر شرکت کنندگان درگیر شد. اندکی پس از درگیری، مرد یادبود را ترک کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала