اعلام آمادگی خرسون برای ادغام در فدراسیون روسیه

© Sputnik / Dmitry Makeev /  مراجعه به بانک تصاویر منطقه خرسون
منطقه خرسون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2022
اشتراک
کریل استرموسوف: منطقه خرسون تا حد امکان در فدراسیون روسیه ادغام خواهد شد، مقامات قصد برگزاری همه پرسی و ایجاد جمهوری ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، کریل استرموسوف، معاون رئیس اداره نظامی - غیرنظامی منطقه خرسون اعلام کرد که "ما برنامه ای برای برگزاری همه پرسی و ایجاد جمهوری نداریم. امروز بر اساس فرصت‌هایی که داریم، تا حد امکان در فدراسیون روسیه ادغام خواهیم شد".
وی در ادامه افزود: " وی خاطرنشان کرد که ساکنان منطقه خرسون می توانند تابعیت فدراسیون روسیه را دریافت کنند و از فرصتی برای کمک های اجتماعی و امنیت پایدار برخوردار شوند".
منطقه خرسون و بخش آزوف در منطقه زاپوروژیه طی یک عملیات نظامی ویژه برای غیرنظامی کردن و غیرنازی کردن اوکراین تحت کنترل ارتش روسیه قرار گرفت.
پرتاب موشک اونیکس به یک مرکز نظامی در اوکراین+ویدیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.05.2022
پرتاب موشک مافوق صوت اونیکس به یک مرکز نظامی در اوکراین+ویدیو
ادارات موقت نظامی – غیرنظامی در این منطقه تشکیل شد. علاوه بر این، پخش برنامه‌های شبکه های تلویزیونی و رادیویی روسیه در آنجا از سر گرفته شد و تجارت با کریمه در حال بازسازی است.
گفتنی است، روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала