نتانیاهو: بنت باید برکنار شود و دولت جدید با ریاست من با حماس مبارزه کند

© Sputnik / Irina Kalashnikova /  مراجعه به بانک تصاویر نتانیاهو: بنت باید برکنار شود و دولت جدید با ریاست من با حماس مبارزه کند
نتانیاهو: بنت باید برکنار شود و دولت جدید با ریاست من با حماس مبارزه کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.05.2022
اشتراک
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق اسرائیل بیان داشت که دولت نفتالی بنت باید استعفا دهد و دولت قوی با ریاست وی تشکیل شود تا بتواند با حماس مقابله کند.
"بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در رشته توئیت خود، خواستار سرنگونی دولت بنت و استعفای کابینه او به دلیل ناکارآمدی و ناتوانی در جلوگیری از کشته شدن اسرائیلی‌ها شد.
به گزارش اسپوتنیک بنیامین نتانیاهو در صفحه توئیتر خود نوشت: "دولت فریبکار و ضعیف بنت به جای مبارزه با تروریسم، مشغول جلسات مطبوعاتی دروغین است. طبق معمول، آنها واقعیت‌ها را فراموش می‌کنند".
وی در ادامه توضیح داد: "نتانیاهو کسی بود که دستور ترور احمد الجعبری فرمانده شاخه نظامی حماس و (بهاء) ابوالعطا از رهبران برجسته جهاد اسلامی و همچنین دستور تمدید عملیات نگهبان دیوارها برای از بین بردن یحیی السنوار و محمد ضیف (فرمانده گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس) بر خلاف فشارهای جبهه‌های مختلف داخل اسرائیل را صادر کرده است".
نتانیاهو همچنین افزود: "در زمان نتانیاهو، حماس می دانست که بهای آن را خواهد پرداخت، اما تحت ریاست بنت، آنها ضعف او را احساس می کنند و جرات می‌کنند".
وی خاطرنشان کرد: "هیچ دلیلی وجود ندارد که منتظر حمله بعدی باشیم. این دولت باید به خانه خود برود و باید بلافاصله یک دولت ملی قدرتمند به ریاست نتانیاهو تشکیل شود که آرامش و امنیت را به اسرائیلی‌ها بازگرداند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала