"هنگ جاویدان" از پایتخت ویتنام عبور کرد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Мужчина с портретом родственника - участника Великой Отечественной войны в Москве
Мужчина с портретом родственника - участника Великой Отечественной войны в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2022
اشتراک
"هنگ جاویدان" از شهر هانوی، پایتخت ویتنام عبور کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در ویتنام روز جمعه در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود گزارش داد که اقدام میهن پرستانه "هنگ جاویدان" به مناسبت هفتاد و هفتمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی در شهر هانوی، پایتخت ویتنام برگزار شد.
سفارت روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد این رویداد که به طور مشترک توسط هیئت دیپلماتیک روسیه و مرکز علم و فرهنگ روسیه (خانه روسیه) سازماندهی شده است، روز پنجشنبه پنجم ماه مه در محوطه خانه روسیه در هانوی برگزار شد.
راهپیمایی سپاه  جاویدان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2022
راهپیمایی "سپاه جاویدان" به صورت حضوری در 88 کشور جهان برگزار می شود
پیش از این الکسی زایتسف، معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه روسیه در یک نشست خبری اعلام کرد راهپیمایی "هنگ جاویدان" امسال در ۸۸ کشور به صورت حضوری برگزار می شود.
هنگ جاویدان یک برنامه سراسری است که در روسیه و سایر کشورها به یاد شرکت کنندگان و قربانیان جنگ بزرگ میهنی برگزار می شود. این راهپیمایی اولین بار در ۹ ماه مه سال ۲۰۱۲ در شهر تومسک روسیه به ابتکار روزنامه نگاران محلی برگزار شد و از سال ۲۰۱۳ به حرکت سراسری در روسیه تبدیل شد. این اقدام در دو سال اخیر به دلیل همه گیری کرونا، به صورت آنلاین برگزار شده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала