دلیل غیرعادی کاهش آمادگی رزمی ارتش آمریکا فاش شد

© AFP 2023 / Alexander Burnett / US Department of Defenseدلیل غیرعادی کاهش آمادگی رزمی ارتش آمریکا فاش شد
دلیل غیرعادی کاهش آمادگی رزمی ارتش آمریکا فاش شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2022
اشتراک
روزنامه دیلی اکسپرس با استناد به مطالعه دانشمندان می نویسد اپیدمی چاقی آمادگی رزمی ارتش ایالات متحده را کاهش می دهد.
اسپوتنیک: بر اساس گزارش دکتر سارا پولیس، کارمند علمی دانشکده پزشکی دانشگاه کنتاکی، موضوع اضافه وزن، علیرغم تلاش های پنتاگون و سایر نهادها، تأثیر منفی بر ارتش آمریکا دارد و در این رابطه خطرات برای امنیت ملی بسیار زیاد است.
این کارشناس خاطرنشان کرد:" این مشکل تعداد داوطلبان قراردادی مناسب برای ارتش را کاهش می دهد، به طور کلی توان تکمیل نیروهای مسلح را کاهش می دهد و همچنین یک تهدید بالقوه برای توان رزمی ارتش ما در کل است".
ارتش آمریکا از عینک واقعیت افزوده محروم شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2022
ارتش آمریکا از عینک واقعیت افزوده محروم شد
محققان دریافتند، امروزه نیروهایی که تحت آموزش های اولیه نظامی قرار می گیرند، تغییرات زیادی کرده اند. به این ترتیب، در میان استخدام شدگان، درصد زنان و نمایندگان اقلیت های نژادی و قومی بیشتر می شود. در عین حال، در میان زنان و اقلیت ها، درصد افرادی که تمایل به اضافه وزن دارند افزایش یافته است.
علاوه بر این، نمایندگان این گروه ها نیز در معرض خطر "افزایش ناامنی غذایی" یعنی گرسنگی هستند که به نوبه خود خطر اضافه وزن را نیز افزایش می دهد. در این مقاله آمده است: "عدم دسترسی مطمئن به غذا همچنین منجر به مشکلات روانی از جمله احساس دائمی ترس و دیگرعوارض می شود و این مشکلات، به نوبه خود، مانع ثبات پرسنل نظامی شده و آمادگی رزمی را کاهش می دهند."
دیلی اکسپرس می افزاید: به طور کلی، از دهه 1960، تعداد نیروهای پذیرفته شده در ارتش آمریکا، با وجود اضافه وزن، در بخش استخدام مردان دو برابر و در بخش زنان سه برابر شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала