پکن می گوید گسترش ناتو به سمت شرق منجر به فاجعه خواهد شد

CC0 / WhisperToMe / پکن می گوید گسترش ناتو به سمت شرق منجر به فاجعه خواهد شد
پکن می گوید گسترش ناتو به سمت شرق منجر به فاجعه خواهد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2022
اشتراک
معاون وزیر امور خارجه چین: گسترش ناتو مناقشات را حل نمی کند، بلکه به فاجعه می انجامد.
به گزارش اسپوتنیک، معاون وزیر امور خارجه چین روز جمعه گفت که اتکا به گسترش ناتو به سمت شرق برای حل مناقشات اشتباه دیگری است که به فاجعه منجر خواهد شد.
لو یوچنگ گفت: "استفاده از درگیری روسیه و اوکراین برای اثبات "نیاز به گسترش ناتو به شرق" یک معکوس معمولی از علت و معلول است، زمانی که علت بیماری به عنوان نسخه پزشک ارائه شود. به گفته وی، "اگر در چنین شرایطی برای حل بحران‌ها به گسترش ناتو به شرق تکیه کنیم، اشتباه پشت سر اشتباه است که فاجعه بزرگ‌تری را به دنبال خواهد داشت".
"در مورد ارائه مناقشه روسیه و اوکراین به عنوان یک درگیری "دموکراسی در برابر استبدادی"، همه ما با این استدلال آشنا هستیم، این کاملاً ترفندی است از سوی برخی کشورهای بزرگ برای تحقیر سایر کشورها ... معمولاً آنها با آویزان کردن از برخی کشورها شروع می کنند. لو یوچنگ تاکید کرد که برچسب "استبدادی"، سپس محکومیت عمومی، تحریم، توسل به مهار، و در نهایت "توسل به زور خود" قرار گرفت.
او خاطرنشان کرد که "این به "مجموعه ای از تکنیک های استاندارد" تبدیل شده است و هدف واقعی همه اینها تنها یکی است - حذف مخالفان و حفظ هژمونی."
معاون وزیر با بیان اینکه در سال های اخیر بارها در دنیا این ترفند اجرا شده است، افزود: آنها دیگر به این ترفندها اعتقاد ندارند، وقت آن رسیده است که به آن پایان دهیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала