نیروهای هوافضای روسیه ۳۱ منطقه متمرکز نیروی انسانی اوکراین را هدف قرار دادند

© Photo / The Russian Defense Ministryهواپیماهای روسیه مرکز فرماندهی جبهه النصره در سوریه را منهدم کردند
هواپیماهای روسیه مرکز فرماندهی جبهه النصره در سوریه را منهدم کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام داشت که نیروهای هوافضای این کشور سی و یک منطقه متمرکز نیروی انسانی اوکراین را هدف قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، سرلشکر ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: نیروهای مسلح روسیه ۳۱ منطقه متمرکز نیروی انسانی اوکراین را با موشک های هوایی با دقت بالا هدف قرار دادند.
کوناشنکوف تصریح کرد: موشک های هوابرد نیروی هوافضای روسیه به ۳۱ منطقه متمرکز نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین و همچنین یک انبار مهمات در منطقه پوپاسنایا اصابت کرد.
زیردریایی ناوگان روسیه در دریای سیاه با موشک های کالیبر به اهدافی در اوکراین شلیک کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2022
زیردریایی ناوگان روسیه در دریای سیاه با موشک های "کالیبر" به اهدافی در اوکراین شلیک کرد + ویدئو
روسیه ۲۴ فوریه عملیات نظامی ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته‌اند." به گفته پوتین، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت‌های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала