روسیه مهمان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

© Photo / Soheil Ghanbarzadeh نمایشگاه کتاب تهران
 نمایشگاه کتاب تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2022
اشتراک
در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حدود پنجاه انتشارات برجسته روسیه بیش از 500 عنوان کتاب را عرضه خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ اردیبهشت 1401 در بزرگترین مرکز نمایشگاهی ایران - مصلی امام خمینی آغاز می‌شود. این نمایشگاه که سال ها تجربه موفقی دارد، یکی از مشهورترین نمایشگاه های جهان است که سالانه چندین میلیون خواننده از آن بازدید می کنند. بخش بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران سالانه حدود 1600 ناشر دارد که حدود 220000 عنوان کتاب را به نمایش می‌گذارند. پس از دو سال کار آنلاین، امسال نمایشگاه به صورت حضوری برگزار می شود.
اتحادیه کتاب روسیه با حمایت وزارت توسعه دیجیتال، مخابرات و رسانه های گروهی فدراسیون روسیه، غرفه ملی روسیه و برنامه ای از رویدادها را در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می کند.
تقریباً پنجاه انتشارات برجسته روسیه بیش از 500 عنوان کتاب را در این غرفه عرضه خواهند کرد. از جمله آثار پوشکین، داستایوفسکی، تولستوی، چخوف، لرمانتوف، بونین، گوگول، نکراسوف و دیگر آثار کلاسیک ادبیات روسیه است.
میهمانان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دو نویسنده سرشناس روس نه تنها در روسیه، بلکه در خارج از کشور سرگئی لوکیاننکو و آندری گلاسیموف خواهند بود.
حضور ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2019
چندرسانه ای
حضور ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو
برنامه حضور روس ها در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شامل دو میزگرد بزرگ با موضوع ترویج ادبیات روسی و زبان روسی در ایران است.
همچنین برنامه جداگانه ای توسط مرکز زلاتوست برای کسانی که زبان روسی را دوست دارند و مطالعه می کنند تدارک دیده شده است. برای 30 سال کار در زمینه آموزش زبان روسی به عنوان یک زبان خارجی، "Zlatoust" تجربه منحصر به فرد و ارزشمندی را جمع آوری کرده است. این شرکت در زمینه توسعه و تولید کتابچه های آموزشی به صورت چاپی و دیجیتال مشغول است.
همچنین در غرفه "کتاب‌هایی از روسیه" می‌توانید به اشعار شاعران مشهور روسی به زبان روسی و فارسی گوش کنید، ویدیوهایی درباره روسیه، مسکو، سن پترزبورگ و دیگر شهرهای روسیه، تاریخ و مکان‌های دیدنی آن‌ها و البته فقط تماشا کنید. چت کنید و روسی صحبت کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала