گوشی های هوشمند شارژ بی سابقه ای دریافت خواهند کرد

© Sputnik / Evgenya Novozhenina /  مراجعه به بانک تصاویر گوشی های هوشمند شارژ بی سابقه ای دریافت خواهند کرد
گوشی های هوشمند شارژ بی سابقه ای دریافت خواهند کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
اشتراک
سازندگان لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند و کامپیوتر اولین کابل های USB-C 2.1 را معرفی کردند. این خبر در نشریه Tom's Hardware منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان توضیح دادند که استاندارد USB-C 2.1 به شما امکان انتقال انرژی با توان رکورد 240 وات را می دهد. برای مقایسه، استاندارد فعلی USB-C 2.0 به 100 وات محدود شده است. به گفته خبرنگاران،شرکت Club3D اولین سازنده ای بود که چنین لوازم جانبی را برای گوشی های هوشمند و کامپیوتر تولید کرد.
با توجه به اطلاعات دریافتی از این شرکت ، سه مدل در ردیف کابل های نسل جدید گنجانده شده است. کابل پایه CAC-1573 فقط برای شارژ است. مدل برتر این سری - CAC-1576 - قدرتی تا 240 وات و توان تبادل اطلاعات تا 40 گیگابیت در ثانیه را فراهم می کند. همچنین این دستگاه می تواند سیگنال ویدیویی را با وضوح تا 8K و فرکانس تا 60 هرتز ارسال کند.
چرا نباید گوشی موبایلتان را هر روز ۱۰۰ درصد شارژ کنید؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2022
چرا نباید گوشی موبایلتان را هر روز ۱۰۰ درصد شارژ کنید؟
به گفته خبرنگاران، قدرت کل جدید باید برای اکثر لپ تاپ های مشهور کافی باشد، به استثنای لپ تاپ هایی که به پربازده ترین پردازنده ها و کارت های ویدیویی مجهز هستند. نویسندگان خاطرنشان کردند که در حال حاضر هیچ آداپتور شارژی در بازار وجود ندارد که بتواند چنین قدرت بی سابقه ای را ارائه دهد. قیمت و زمان فروش کابل های Club3D فاش نشده است.
مشخصات USB Type-C 2.1 توسط انجمن توسعه دهندگان USB (USB-IF) در مه 2021 ارائه شد.
در پایان ماه آوریل، اعضای پارلمان اروپا USB-C را به عنوان یک رابط واحد برای تلفن های هوشمند و تبلت های فروخته شده در اروپا تأیید کردند. انتقال به استاندارد جدید ممکن است چند سال طول بکشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала