درآمد فوق نجومی تتلو از کنسرت جدید در ترکیه +ویدئو

© Sputnik / Evgenya Novozheninaعلی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد
علی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
اشتراک
هر بلیت کنسرت تتلواز ۲۰۰ دلار تا ۵۰۰ دلار فروخته شد.
به گزارش اسپوتنیک، امیرحسین مقصودلو با نام هنری تتلو، خواننده جوان پرحاشیه که همیشه در فضای مجازی خبرساز بوده، به تازگی در سال جدید کنسرتی در ترکیه داشت که ضمن حواشی‌های این کنسرت، درآمد حاصل از این کنسرت نیز بحث‌برانگیز شده است.
یکی از این حواشی حضور سحر قریشی، بازیگر ایرانی بود که پیش‌تر خبر ازدواج وی با تتلو جنجال فراوانی در فضای مجازی به پا کرده بود. و اما یکی دیگر از این حواشی قیمت بلیت این کنسرت و درآمد حاصل از این کنسرت بوده است. برخی از رسانه‌های خبری ایران مدعی هستند که تعدادی از بلیت‌ها تا ۵۰۰ دلار هم به فروش رسیده است.
بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: "کنسرت تتلو ۴۰ میلیارد تومان ارز از کشور خارج کرد. قیمت بلیت‌ها از ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار. بیش از نیمی از سالن بلیت ۵۰۰ دلاری خریدند. سالن ۳۵۵۵ نفر ظرفیت دارد و با دلار ۲۸ هزار تومانی، بیش از ۴۰ میلیارد تومان تنها برای خرید بلیت کنسرت ارز از ایران خارج شد."
کاربران بسیاری پیرامون این موضوع اظهارنظر می‌کنند و ضمن افسوس از اینکه بسیاری جوانان هنرمند ایرانی مورد حمایت در کشور قرار نمی‌گیرند و ناگزیر از کشور خارج می‌شود، عنوان می‌کنند چرا باید جوانان هنرمند ایرانی در کشور خود کنسرت برگزار نکنند که چنین سرمایه‌ای در کشور دیگر سرازیر شود.
کاربرانی نیز به حاشیه‌ی حضور مادر تتلو و همسرش سحر قریشی اشاره می‌کنند و معتقدند چه زیباست که خانواده‌ی فردی که روزی بسیاری او را پس زدند در کنار او باشند و در شادی موفقیت او را در کنار هم جشن بگیرند. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند فارغ از سبک موسیقی‌های تتلو و ظاهر و رفتار او، او یک هنرمند واقعی است و این موضوع را جمع زیاد هواداران او معنا می‌دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала