توصیه به تعیین روز لذت برای لاغری

© Fotolia / Ollyتوصیه به تعیین روز لذت برای لاغری
توصیه به تعیین روز لذت برای لاغری  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
اشتراک
متخصص تغذیه در روسیه معتقد است که برای کاهش وزن، نیازی به محدود کردن شدید خود در تغذیه ندارید، یک روز را روز لذت نام ببرید.
به گزارش اسپوتنیک، ایوان آلیمنکو، متخصص تغذیه و کاهش وزن در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: برای کاهش وزن، نیازی به محدود کردن شدید خود در تغذیه ندارید، بهتر است یاد بگیرید که "لذت را به تعویق بیندازید". در بهار، بسیاری از مردم شروع به مبارزه با اضافه وزن می کنند و می خواهند قبل از شروع روزهای گرم، بدن خود را بهبود بخشند.
آلیمنکو خاطرنشان کرد: در عین حال، برخی حتی ترس از غذا یا روان رنجوری محدود کننده را نیز ایجاد می کنند. در این حالت، فرد نمی تواند به طور سیستماتیک از شر وزن اضافی خلاص شود.
فردی که می خواهد وزن خود را کاهش دهد باید از اصلاح رژیم غذایی شروع کند برای آنکه اصلی ترین فاکتور لاغری است. پزشک متخصص تغذیه الکسی کالینچیف در این خصوص توضیح داد.
این وعده ناهار، مناسب لاغری است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
این وعده ناهار، مناسب لاغری است
این متخصص خاطر نشان کرد که موفقیت در لاغری ۷۰ تا ۸۰ درصد به تغذیه درست فرد و ۲۰تا ۳۰ درصد به فعالیت بدنی مرتبط است. کالینچیف توضیح داد که فردی که در پروسه لاغری قرار دارد پس از تمرین فیزیکی ، اشتهای بهتری پیدا می کند. در صورتی که تغذیه اصلاح نشود این امر ممکن است به پرخوری منجر شود.
این متخصص تغذیه همچنین توصیه کرد که چطور رژیم غذایی برای لاغر شدن داشته باشید. حذف کربوهیدرات های ساده و شیرینی ها یک قانون جهانی برای لاغری است. کالینچیف گفت: در عوض توصیه می شود که کربوهیدرات های پیچیده به رژیم غذایی وارد شود و مصرف آنها برای قبل از چهار بعدظهر بهتر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала