لاوروف: اوکراین مذاکرات با روسیه را خراب می کند

© Sputnik / Press-service of Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: اوکراین مذاکرات با روسیه را خراب می کند
لاوروف: اوکراین مذاکرات با روسیه را خراب می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2022
اشتراک
وزیر خارجه روسیه، سرگی لاوروف معتقد است که اوکراین در مذاکرات با روسیه خرابکاری می کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی گفت که کی یف در حال خرابکاری در مذاکرات با روسیه است.
به گفته وزیر امور خارجه روسیه، او "کاملاً نسبت به آنچه زلنسکی رد می کند یا رد نمی کند بی تفاوت است. او همانطور که معمولاً می گوییم "همواره نظر خود را تغییر می دهد". او می تواند چندین بار در یک روز موقعیت خود را تغییر دهد."
وزیر امور خارجه افزود: "شنیدم که او گفت که ما در مذاکرات حتی درباره غیرنظامی کردن و غیرنظامی‌زدایی بحث نخواهیم کرد. اولاً آنها در این مذاکرات کارشکنی می‌کنند، درست مانند توافقات مینسک به مدت هشت سال به شکستن عهد خود می پردازند".
پیش از این، ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه با وب‌سایت روزنامه آلمانی "بیلد" تصریح کرد که اوکراین همچنان بر روی مذاکره با روسیه حساب می‌کند و توضیح داد: امروز، اوکراین چاره‌ای جز نشستن در میز مذاکرات ندارد.
زلنسکی: اوکراین آماده مبارزه 10 ساله است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2022
زلنسکی: اوکراین آماده مبارزه 10 ساله است
مذاکرات میان روسیه و اوکراین در تاریخ 28 فوریه (9 اسفند ماه) و چهار روز بعد از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین آغاز شد و چندین دور نشست در بلاروس انجام گرفت و سپس مذاکره‌ کنندگان دو کشور از طریق ویدئوکنفرانس به نشست‌های خود ادامه دادند. در تاریخ 10 مارس (22 اسفند ماه)، ترکیه، نشست میان "سرگئی لاوروف" و "دیمیترو کولبا" وزرای خارجه روسیه و اوکراین را در حاشیه نشست دیپلماتیک آنتالیا سازماندهی کرد و 29 مارس (12 فروردین ماه) نشست رو در رو بین نمایندگان اوکراین و روسیه در استانبول برگزار شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала