ده ماده غذایی ضد پیری

© Photo / MichaelMaggsБлюда японской кухни
Блюда японской кухни - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2022
اشتراک
هیچ کس نمی تواند از پیری فرار کند. با این حال، راه هایی برای کاهش سرعت آن وجود دارد. یکی از آنها مصرف برخی از مواد غذایی است.
به گزارش اسپوتنیک، تغذیه می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد. از جمله طولانی شدن دوران جوانی. برای این کار باید این محصولات را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
زعفران: این ادویه شامل کروسین و کروستین است. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند و به جلوگیری از تحلیل دی ان ای کمک می کنند.
آووکادو: این میوه به دلیل داشتن تعدادی از عناصر مفید (پروتئین ها، مواد معدنی، امگا 3، ویتامین های B، C، E، K، فیبر، پلی فنول ها، فیتوسترول ها، کاروتنوئیدها)، کلسترول و قند طبیعی را حفظ می کند، سلامت چشم، مغز و قلب را تضمین می کند.
میوه گل رز: حاوی آنتی اکسیدان های خاصی است که رادیکال های آزاد را از بین می برد و توانایی بدن برای تولید کلاژن را بهبود می بخشد.
روغن زیتون: این محصول به دلیل محتوای بالای آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، فیتواسترول ها از سلامتی حمایت می کند. همچنین، یک مطالعه اخیر نشان داد که رژیم غذایی مدیترانه ای که شامل این روغن است به طول عمر بیشتر کمک می کند.
قارچ ها: آنها ویتامین D دارند و برخی از انواع این محصول حتی با سرطان مبارزه می کنند.
قره‌قاط سیاه: مواد تشکیل دهنده آن مانند ویتامین C، آنتی اکسیدان ها، فیبر و آنتوسیانین ها به طول عمر بیشتر کمک می کنند.
آجیل و خشکبار: آنها سرشار از پروتئین هستند که با پیری مبارزه می کند. بادام هندی همچنین حاوی منیزیم، مس و چربی های سالم است.
چای سبز: حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان - فلاونوئیدها است. آنها به شما اجازه می دهند از دی ان ای در برابر آسیب های مختلف محافظت کنید. علاوه بر این، این نوشیدنی با وجود ماده اپی گالوکاتچین-3-گالات متمایز می شود. به کاهش وزن و کاهش التهاب در بدن کمک می کند.
حبوبات. آنها منبع خوبی از فیبر غذایی هستند. آنها همچنین به دلیل داشتن ویتامین های B، اسیدهای آمینه ضروری و مواد معدنی به کند کردن روند پیری کمک می کنند.
میوه های قرمز رنگ: به عنوان مثال، توت سیاه و توت فرنگی که حاوی پلی فنول، آنتوسیانین و ویتامین C هستند که از پیری بدن جلوگیری می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала