زاخارووا: تیم بایدن در حال فرار از کاخ سفید است

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyزاخارووا: ناتو کم مانده کمدین های روس را هم به دسیسه جویی علیه غرب متهم کند
زاخارووا: ناتو کم مانده کمدین های روس را هم به دسیسه جویی علیه غرب متهم کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، تیم دولت جو بایدن در حال فرار و ترک کاخ سفیر هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: تیم دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حال فرار از کاخ سفید هستند.
زاخارووا گفت: همه فرار می کنند. به گفته رسانه های آمریکایی، خروج مقامات عالی رتبه از کاخ سفید آغاز شده است. دلیلی که کارشناسان در ایالات متحده از آن نام می برند، خلق و خوی منحط در پس زمینه عدم اعتماد به دولت و شخص بایدن است.
زاخارووا با اشاره به این موضوع نوشت: همانطور که مشخص شد، بسیاری طی یک سال خسته شدند. طبق گزارش رسانه های آمریکایی، مشاور ارشد بایدن در روابط عمومی سدریک ریچموند در حال بازنشستگی است و جینا مک کارتی مشاور ارشد آب و هوای بایدن قصد دارد آنجا را ترک کند.
به گفته وی، رسانه های آمریکایی همچنین می نویسند که جان کری، فرستاده ویژه ایالات متحده در امور تغییرات آب و هوایی در حال فکر کردن به این موضوع است که این کشتی را قبل از پایان سال ترک کند یا خیر.
وی افزود: آنچه در خصوص هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، می گذرد و من علاقه ای برای نوشتن ندارم. فقط یک مهاجرت دسته جمعی وجود دارد. روسای ستاد، سرویس مطبوعاتی از ده ها کارمند کلیدی که قبلاً ترک کرده اند، الگو خواهند گرفت. چپ
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала