در چین درباره پیامدهای استراتژی تضعیف روسیه به آمریکا هشدار دادند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر در چین درباره پیامدهای استراتژی تضعیف روسیه به آمریکا هشدار دادند
در چین درباره پیامدهای استراتژی تضعیف روسیه به آمریکا هشدار دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2022
اشتراک
گلوبال تایمز: استراتژی آمریکا برای "تضعیف روسیه" به درگیری جهانی منجر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، پرتال چینی گلوبال تایمز می نویسد که تمایل ایالات متحده برای "تضعیف" روسیه منجر به درگیری جهانی قدرت های بزرگ خواهد شد.
در این مقاله تاکید شده است: "ایالات متحده با تلاش برای تضعیف قدرت روسیه به زور یا تطمیع بهترین دانشمندان آن، یک رویارویی شدید بین دولت های پیشرو ایجاد می کند، زیرا حاصل جمع این بازی صفر خواهد بود."
به گفته روزنامه نگاران، واژه "همزیستی مسالمت آمیز" در فرهنگ لغت آمریکایی وجود ندارد، بنابراین واشنگتن بزرگترین تهدید برای کره زمین است. هدف ایالات متحده تضعیف همه رقبای بالقوه است. ستون نویسان خاطرنشان کردند که قبلاً از این تاکتیک علیه ژاپن استفاده می شد، اکنون علیه هر کشوری که از رقصیدن به آهنگ غرب امتناع می ورزد.
نویسندگان نتیجه گرفتند که وسواس ایالات متحده برای حفظ سلطه جهانی از طریق ناتو، AUKUS و سایر اتحادهای نظامی تنها جهان را تقسیم خواهد کرد.
لوید آستین، رئیس پنتاگون، این هفته گفت که واشنگتن می خواهد روسیه را "تضعیف" ببیند. بلومبرگ گزارش داد، برای تضعیف پتانسیل علمی مسکو، دولت بایدن قصد دارد محدودیت های صدور روادید را کاهش دهد و کارگران ماهر را شکار کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала