توصیه‌هایی مفید برای مبتلایان به آرتریت

© Photo / IRNA آرتریت
 آرتریت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2022
اشتراک
به افراد مبتلا به عارضه آرتریت توصیه می‌شود که وزن خود را کاهش دهند و ورزش را به عنوان درمان اصلی این بیماری در نظر گیرند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، طبق دستورالعمل جدید سرویس سلامت همگانی انگلیس از موسسه ملی سلامت و تعالی مراقبت (Nice) ، افرادی که اضافه وزن دارند باید وزن خود را کاهش دهند تا میزان درد ناشی از عارضه آرتریت کاهش یابد. در همین حال، ورزش‌های هوازی مانند پیاده روی و همچنین تمرینات قدرتی می‌تواند علائم را کاهش داده و کیفیت زندگی بیمار را بهبود بخشد.
شروع برنامه‌های ورزشی ممکن است در ابتدا میزان درد را تشدید کند، اما طبق این دستورالعمل سپس برطرف می‌شود. این دستورالعمل همچنین توصیه‌هایی را در مورد استفاده از دارو‌هایی مانند دارو‌های ضد التهابی غیر استروئیدی(NSAIDs) و عدم مصرف دارو‌های پاراستامول، گلوکزآمین یا دارو‌های حاوی مخدر قوی ارائه می‌دهد.
رونمایی از داروی درمان روماتوئید آرتریت در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2021
رونمایی از داروی درمان روماتوئید آرتریت در ایران
گفته شده با مصرف دارو‌های حاوی مخدر‌های قوی احتمال اعتیاد وجود دارد و شواهد جدید حاکی از حاکی از تاثیر اندک یا بی فایده بودن برخی دارو‌ها در بهبود سطح کیفیت زندگی و کاهش درد است.
در این راهنما به پزشکان گفته شده است که آستئوآرتریت- شایع‌ترین شکل آرتریت- را در افراد ۴۵ ساله یا بالاتر که از درد مفاصل ناشی از فعالیت‌های بدنی و فرسودگی فیزیکی رنج می‌برند، تشخیص دهند. همچنین بیماران نباید هنگام صبح از سفتی مفاصل شکایت کنند یا احساس صبحگاهی سفتی مفاصل نباید بیش از ۳۰ دقیقه طول کشد، چون در غیر این صورت فرد به بیماری آرتریت مبتلاست.
التهاب مفصل یا آرتریت (به انگلیسی: Arthritis) به برافروختگی مفصل که با ورم و درد و محدودیت حرکت همراه است، گفته می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала