بلومبرگ: اروپا بدون روسیه به سمت رکود عمیق می‌رود

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم
واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2022
اشتراک
بلومبرگ در گزارشی می‌نویسد که اروپا بدون روسیه به سمت شوک انرژی و رکود عمیق می‌رود.
به گزارش اسپوتنیک، راشل موریسون، ستون نویس بلومبرگ، می‌نویسد که اروپا با قطع ناگهانی عرضه گاز روسیه و رکود عمیقی مواجه است.
در این مقاله آمده است که لهستان و بلغارستان پیش از این منابع سوخت خود را به دلیل عدم تمایل به پرداخت به روبل از دست داده‌اند. کارشناسان معتقدند که بازار انرژی اتحادیه اروپا در آستانه است و زمان زیادی طول نخواهد کشید که در شوک غوطه‌ور شود.
شیخا چاتورودی، تحلیلگر جی پی مورگان، اظهار داشت: توازن گاز طبیعی در اروپا شکننده است. تا یک فروپاشی کامل، تنها یک اختلال در زنجیره تامین باقی مانده است.
در ژاپن درباره پایان جهان بدون گاز روسیه هشدار دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2022
در ژاپن درباره پایان جهان بدون گاز روسیه هشدار دادند
اگر بروکسل نتواند موضوع پرداخت به روبل را همانطور که مسکو خواسته است حل کند، اکثر کشورها بدون مواد خام برای اقتصاد خواهند ماند.
به گفته شرکت مشاور Wood Mackenzie، توقف کامل عرضه گاز منجر به کاهش ۱۰ درصدی تقاضای صنعتی در منطقه خواهد شد. ادوارد گاردنر، متخصص اقتصاد سرمایه، پیش‌بینی می‌کند که بدون واردات باثبات، قیمت گاز افزایش می‌یابد و تورم را افزایش می‌دهد که پیش‌بینی می‌شود در حال حاضر هفت درصد باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала