اعتراض همسر حبیب محبیان به تخریب آرامگاه این خواننده +ویدئو

© REUTERS / Flavio Lo Scalzoقبر مبتلایان به ویروس کرونا
قبر مبتلایان به ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2022
اشتراک
همسر حبیب، خواننده سرشناس متوفی ایرنی، از تخریب آرامگاه همسرش اعلام نارضایتی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش صفحه رسمی اینستاگرامی زنده‌یاد حبیب محبیان خبر از تخریب جزئی مزار این خواننده در حوالی شهر رامسر ایران خبر داد. لازم به ذکر است که در حال حاضر، صفحه رسمی اینستاگرام حبیب به‌ دست خانواده او اداره می‌شود.
محمد، فرزند حبیب نیز در این رابطه نوشت: "همه ما می‌دانیم که چه نوع افرادی این کار را کرده‌اند. این اولین بار نیست. هر کسی که به حقوق و حریم پدرم تجاوز می‌کند، می‌داند که می‌تواند از پسش بر بیاید. در این مورد، دوربین‌هایی وجود دارد که می‌تواند مجرم رو نشان بدهد. ولی متأسفانه قانون با ما نیست."
ناهید بسیم، همسر حبیب محبیان نیز در ویدئویی که منتشر شده است می گوید: "من از مسئولان گورستان توضیح خواستم که چرا چراغ‌های اطراف مزار حبیب شکسته است؟ گفتند دو نفر از اهالی این‌جا (روستای نیاسته) با هم حرف‌شان شده است و یک‌نفرشان بر اثر عصبانیت، این‌ها را شکسته. این پاسخ خیلی مبهم و بچه‌گانه بود. راستش اصلا ما نمی‌خواستیم حبیب را این‌جا دفن کنیم. زادگاه او، شمیران تهران بود و همان‌جا هم بزرگ شده بود. ما نزدیکی رامسر، تنها یک ویلا اجاره کرده بودیم و پیوند دیگری با این‌جا نداشتیم. واقعیتش، به ما اجازه داده نشد پیکرش را به زادگاهش ببریم. چون حبیب و من کسی را نداشتیم که بتواند برای ما کاری بکند، پیکرش را همین‌جا دفن کردیم."
بر اساس آنچه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود می توان مشاهده نمود که این دومین بار است که به این آرامگاه آسیب زده می شود. یاد آور می شویم که حبیب پس از انقلاب اسلامی ایران با وجود درخواست‌های بسیار، هیچ‌گاه موفق به گرفتن مجوز کار در ایران نشد و سرانجام، جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، در ۶۸ سالگی بر اثر ایست قلبی در روستای نیاسته رامسر درگذشت.
جالب است بدانید که کاربران طرفدار حبیب پس از این واقعه اقدام به نصب پایه و چراغ جدید برای آرامگاه خواننده محبوبشان نموند که این موضوع موجی گسترده از واکنش های مثبت کاربران فضای مجازی در برداشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала