انگلیس 8000 نفر سرباز را برای شرکت در تمرینات نظامی به اروپا می فرستد

© AP Photo / Cpl Mark Ballantyne/hoانگلیس 8000 نفر سرباز را برای شرکت در تمرینات نظامی به اروپا می فرستد
انگلیس 8000 نفر سرباز را برای شرکت در تمرینات نظامی به اروپا می فرستد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2022
اشتراک
حدود 8000 سرباز انگلیسی برای شرکت در تمرینات نظامی به اروپای شمالی و شرقی اعزام خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل ازشبکه تلویزیونی اسکای نیوز، استقرار نیروهای انگلیسی در اروپا بین ماه های آوریل و ژوئن به اوج خود خواهد رسید.
بن والاس، وزیر دفاع انگلیس گفت: در این رزمایش، نیروهای ما با متحدان و شرکای ناتو و نیروی اعزامی مشترک یکی شده و همبستگی و قدرت خود را در یکی از بزرگترین رزمایش‌های مشترک از زمان جنگ سرد، به نمایش خواهند گذاشتت.
علاوه بر نیروی زمینی، ده ها تانک انگلیسی و بیش از 100 خودروی زرهی جنگی در کشورهایی از فنلاند تا مقدونیه شمالی مستقر خواهند شد. ژنرال رالف وودیس، فرمانده نیروی زمینی انگلیس، هدف اصلی این رزمایش را "بازدارندگی از تجاوز روسیه" خواند.
مزدوران در اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2022
کشته شدن یک مزدور آمریکایی در اوکراین
روسیه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال توسط رژیم کی یف در معرض نسل کشی قرار گرفته اند." به گفته وی، برای این منظور، غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین برنامه ریزی شده است.
به گفته وزارت دفاع روسیه ، از 25 مارس، نیروهای مسلح اجرای وظایف اصلی مرحله اول عملیات خودرا به پایان رسانده و پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش دادند. وزارت دفاع روسیه هدف اصلی عملیات ویژه را آزادسازی منطقه دونباس اعلام کرد .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала