انهدام کارخانه موشک های فضایی "آرتیم" در کی یف

© Sputnik / Alexey Filippovمجموعه موشکی ضد هوایی جدید " بوک" بی همتا در جهان، به زودی در ارتش روسیه
مجموعه موشکی ضد هوایی جدید  بوک بی همتا در جهان،  به زودی در ارتش روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه از انهدام کارخانه موشک های فضایی آرتیم در کی یف خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز جمعه به خبرنگاران گفت: نیروهای مسلح روسیه با موشک های دوربرد با دقت بالا، کارخانه موشک های فضایی "آرتیم" در کی یف را منهدم کردند.
وی گفت: سلاح های هوایی دوربرد با دقت بالا نیروهای هوافضای روسیه، کارخانه موشک های فضایی "آرتیم" را در شهر کی یف منهدم کردند.
کوناشنکوف همچنین افزود: موشک‌های دوربرد دریایی کالیبر سه پست برق کششی را در ناحیه اتصالات ریلی فاستوف، کراسنوسلکا و پولونویه را منهدم کردند. علاوه بر این، موشک های هوا پرتاب با دقت بالا نیروهای هوافضای روسیه 10 تأسیسات نظامی اوکراین از جمله 9 منطقه تمرکز نیروی انسانی و تجهیزات نظامی و همچنین یک انبار مهمات را در نزدیکی روستای ایلیچفکا را هدف قرار دادند.
چرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2022
چین تسلیحات ارسال شده توسط آلمان به اوکراین را منسوخ شده خواند
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که با حمایت نیروهای مسلح روسیه، نظامیان جمهوری های خلق لوهانسک و دونباس در حال تدارک حمله هستند، اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала