وزارت دفاع روسیه: ملی گرایان افراطی در حال تدارک تحریکات ضدروسی در شهر نیکولایف هستند

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه: ملی گرایان افراطی در حال تدارک تحریکات ضدروسی در شهر نیکولایف هستند
وزارت دفاع روسیه: ملی گرایان افراطی در حال تدارک تحریکات ضدروسی در شهر نیکولایف هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2022
اشتراک
نئونازی‌ها در اوکراین، در نیکولایف مواد منفجره رادیویی را نصب کردند که قصد دارند در یک تجمع گسترده غیرنظامیان آنها را منفجر کنند و ارتش روسیه را مقصر این کار بدانند.
به گزارش اسپوتنیک، در تاریخ 26 آوریل رئیس مرکز ملی کنترل دفاعی فدراسیون روسیه، سرهنگ ژنرال میخائیل میزینتسف اعلام نمود که ملی گرایان افراطی اوکراینی یک اقدام تحریک آمیز با قربانیان زیادی در نیکولایف آماده کردند.
برای این منظور، در منطقه کوچک کورابلنی در نزدیکی کارخانه تعمیر هواپیمای نیکولایف در امتداد خیابان ازنامنیسکایا، نئونازی‌ها مواد منفجره رادیویی را نصب کردند که قصد دارند در یک تجمع گسترده غیرنظامیان آنها را منفجر کنند و ارتش روسیه را مقصر این کار بدانند.
نیروی هوایی روسیه 9 مرکز نظامی اوکراین را با موشک هدف قرار دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2022
نیروی هوایی روسیه 9 مرکز نظامی اوکراین را با موشک هدف قرار دادند
وزارت دفاع روسیه پیشاپیش به غرب هشدار داده بود که مقامات کیف قصد دارند این موضوع و سایر جعلیات مشابه در مورد "جنایت های روسیه" را از طریق رسانه ها منتشر کنند.
میزینتسف تاکید کرد: اینگونه اقدامات مقامات اوکراینی بار دیگر نشان دهنده نگرش غیرانسانی آنها نسبت به سرنوشت مردم اوکراین و بی توجهی کامل به تمام هنجارهای اخلاقی و قوانین بین المللی بشردوستانه است.
در عین حال، هیئت دائمی فدراسیون روسیه در سازمان ملل خطر تحریکات در نیروگاه های هسته ای اوکراین را اعلام کرد. آنها تاکید کردند که روسیه تمام تلاش خود را برای تضمین امنیت تاسیسات هسته ای در اوکراین در سطح مناسب انجام خواهد داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала