تاکید رئیسی به واحدهای تولیدی برای پرداخت منظم حقوق کارگران

© Photo / IRNAتاکید رئیسی به واحدهای تولیدی برای پرداخت منظم حقوق کارگران
تاکید رئیسی به واحدهای تولیدی برای پرداخت منظم حقوق کارگران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2022
اشتراک
رئیس جمهور ایران با بیان اینکه دولت مردمی همواره تاکید کرده که عدالت، محور برنامه‌های این دولت برای رشد و پیشرفت است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران،‌ گفت:همه مسائل کارگران باید با محوریت عدالت حل و فصل شود.
ابراهیم رئیسی تصریح کرد:‌ مسائلی نظیر بیمه، خدمات اجتماعی و درمانی به کارگران و پرداخت به موقع حقوق، از جمله مسائلی است که باید در اولویت توجه مسئولان امور کارگری باشد. بنده صراحتاً اعلام کردم که هیچ شرکت، پیمانکار یا واحد تولیدی به هیچ وجه حق ندارد در پرداخت منظم و به موقع حقوق کارگران تعلل کند و اگر واحدی مشکل مالی داشته باشد، باید این مشکل را در بخش دیگری حل کند و اجازه ندارد تبعات آن را متوجه حقوق کارگران کند.
رئیس جمهور ایران با اشاره به موضوع امنیت شغلی کارگران که از سوی همه نمایندگان تشکل‌های صنفی کارگران نیز در جلسه به عنوان یک دغدغه مطرح شد، تصریح کرد: از وزیر کار می‌خواهم که این دغدغه را با در نظر گرفتن همه اقتضائات و جوانب موضوع و با مشارکت خودِ کارگران، فعالان کارگری و اقتصادی و همه بخش‌های مرتبط و مسئول، پیگیری و برطرف کنند تا یک اطمینان و آرامش نسبی برای کارگران ایجاد شود.
رئیس جمهور جلوگیری از واردات بی رویه را موضوعی بسیار مهم و محوری توصیف کرد و اظهار داشت: جلوگیری از واردات بی‌رویه پیش‌‌نیاز رونق فعالیت‌های تولیدی است و وزرای مربوطه باید به طور جدی این موضوع را پیگیری کنند. چرا که واردات کالاهایی که تولید مشابه داخلی استاندارد و قابل رقابت با نمونه خارجی در کشور دارند، خنجری بر پشت تولید در کشور و مانع تحقق اقتصاد مقاومتی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала