پوست سالم و جذابیت خانم‌ها را چه چیز نابود می‌کند +عکس، ویدئو

© Depositphotos.com / Ablozhkaپوست صاف و آینه ای با این ۱۲ ماده غذایی
پوست صاف و آینه ای با این ۱۲ ماده غذایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2022
اشتراک
رعایت نکردن برخی از موارد تاثیرات مخربی بر روی پوست می‌گذارد.
به گزارش اسپوتنیک، محققان به این نتیجه رسیده‌اند که انتخاب‌‌های مختلف افراد در سبک زندگی آنان سبب می‌‌شوند تا از زیبایی و جذابیت ظاهری آنها کم شود، چراکه مواردی، به طور مستقیم روی کیفیت پوست تاثیر می‌گذارد. این موارد شامل کم خوابی، مصرف زیاد شکر، استرس بیش از حد، مصرف بی‌رویه گوشت می‌باشد.
و اما توصیه‌ای که در این مورد به افراد می‌شود این است که شب‌ها، ۸ ساعت خواب با کیفیت داشته باشید. از مصرف بیش از حد شکر پرهیز کنید، چراکه شکر باعث تولید مواد و سمومی می‌‌شود که به کلاژن و الاستین (دو پروتئین مهم پوست و مختص جوانی و شادابی) آسیب می‌زند.
علاوه بر این موارد بایستی هر فرد میزان استرس خود را کنترل کند و شرایط آرامی برای خود فراهم کند و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کند چراکه استرس مزمن ضمن تضعیف سیستم ایمنی بدن، باعث می‌‌شود فرد نتواند زندگی راحتی داشته باشد و این موضوع سبب ترشح هورمون کورتیزول در بدن می‌ شود که باعث پیری پوست خواهد شد.
مطالعاتی نیز در اروپا نشان داده است مردانی که گیاهخوار هستند، جذابیت مردانگی بیشتری دارند. این مورد در بانوان هم صدق می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌شود در مصرف گوشت زیاده‌روی نکنید، زیرا به مرور زمان شادابی و جوانی پوست‌تان را از بین می‌برد.
بسیاری از کاربران با این موارد موافق هستند و تغذیه مناسب، خواب و استراحت منظم، ورزش کردن و مصرف نوشیدنی سالم را در کنار مراقبت‌های روزانه از پوست، برای حفظ جوانی و سلامت فرد موثر می‌دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала