سه جنایتکار

© AP Photo / Mindaugas Kulbisسه جنایتکار
سه جنایتکار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2022
اشتراک
آنهایی که داستان سه تفنگدار را خوانده اند می دانند که سه تفنگدار این داستان آتوس، پورتوس و آرامیس هستند اما به قول معروف یک نخودی هم در میان آنها بود که نامش دارتانیان بود.
اسپوتنیک - اگر به تاریخ سه دهه اخیر ایالات متحده، پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، نگاهی گذرا بیاندازید می بینید سه رئیس جمهوری این کشور بیل کلینتون، جورج بوش و باراک اوباما مسئول بیش از ۲۳ جنگ بودند و رسما بیش از حدود ۱۱ میلیون انسان بی گناه به دستور اینها کشته شدند.
اگر بنا باشد که آتوس، پورتوس و آرامیس سه تفنگداری که برای آزادی فرانسه مبارزه می کردند باشند قطعا کلینتون و بوش واوباما سه جنایتکاری هستند که برای نابودی بشریت رقابت می کردند و همانگونه که دارتانیان نخودی سه تفنگدار بود قطعا بایدن نخودی سه جنایتکار است چون در هر سه دوره مسئولیت داشته و در همه تصمیمات شریک بوده.
یکی از دلایل اینکه آمریکا در این دوره جسارت پیدا کرد این همه جنگ و خونریزی راه بیاندازد نبود یک موازنه قدرت و توازن بین المللی بود و هست.
آنها نهایت سوء استفاده را از نبود قطب مقابل بردند تا هر چه می توانند در جهان کشت و کشتار و جنگ و خونریزی راه بیاندازند.
مجامع بین المللی از جمله سازمان ملل و دبیر کل آن هم که طبق معمول در مقابل جنایت های آمریکا و متحدینش کور و کر و لال بودند.
واشنگتن پست: رئیس پنتاگون اهداف واقعی آمریکا در اوکراین را برملا کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2022
واشنگتن پست: رئیس پنتاگون اهداف واقعی آمریکا در اوکراین را برملا کرد
به همین دلیل هم امروزه نجات جهان نیاز دارد که موازنه قدرت دوباره برقرار گردد و اینگونه نباشد که آمریکاییها و متحدینشان بتوانند هر گونه که می خواهند در جهان بتازند و کشت و کشتار راه بیاندازند.
بسیاری از کارشناسان هم باور دارند جهان پس از عملیات ویژه روسیه در اوکراین قطعا دیگر جهان قبل از آن نخواهد بود و از این پس دوباره یک موازنه قدرت جدید ایجاد خواهد شد، که البته آمریکایی ها و متحدینشان نهایت تلاش را انجام می دهند تا چنین اتفاقی رخ ندهد.
به جز جنایت ترامپ در صادر کردن دستور ترور شهید سلیمانی که به گفته برخی، ترامپ در حین مستی صادر کرده و مشاورانش که عوامل دیگران در دولت بودند آن را سریع دست گرفتند و اجرا کردند، مشاهده می کنیم که ترامپ علیرغم همه سر و صداهایی که راه می انداخت اما چون جزو هیات حاکمه آمریکا به حساب نمی آمد خیلی به دنبال جنگ نبود و در تنها در زمان وی جنگ ها به نوعی متوقف شد و شاید به همین دلیل می باشد که هیات حاکمه آمریکا در نهایت تصمیم گرفتند به هر وسیله ای شده ترامپ را پایین بکشند و نخودی چهارم، یعنی جو بایدن را سر کار بگذارند و ترامپ را مدام متهم می کردند که دست نشانده آقای پوتین در کاخ سفید است.
به نظر نمی آید دلیل اصلی که آنها جو بایدن را انتخاب کردند کفایت وی بوده، بلکه احتمالا دلیل اصلی بی کفایتی او بوده چون آنها فردی را می خواستند که بدون چون و چرا سیاست های آنها را اجرا کند.طبق آمار خود آمریکایی ها بیش از ۹۰% آنهایی که در انتخابات به بایدن رای دادند هم نه از روی علاقه به او رای دادند بلکه از روی نفرت از ترامپ، نفرتی که رسانه های وابسته به جریان قدرت در آمریکا راه انداخته بودند.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
پوتین نئونازی‌ها را خطر اصلی در اوکراین خواند
دلیل انتخاب بایدن از طرف هیات حاکمه این بود که بایدن، فردی است غرق در رویاهای دیرینه فضایی و جنگ سرد گیر و.. می تواند شرایطی را فراهم کند تا جهان به آتش کشیده شود و میلیون ها انسان دیگر جانشان را از دست دهند.
اصولا هم چون دچار مشکلات مغزی است و نمی تواند تصمیم بگیرد و همچنین فردی ترسو می باشد که جسارت موضع گیری در مواردی که مورد اختلاف است (مانند بحث توافق هسته ای با ایران) را ندارد، از نظر هیات حاکمه بسیار برای پست ریاست جمهوری آمریکا در این شرایط مناسب به نظر می آید.
سوخت ماشین چاپ پول آمریکا با خون انسان های بی گناه کار می کند و بدون خونریزی در میان بشریت این ماشین از کار می افتد.
قطعا اگر دخالت های آمریکا و حمایت آن از نئونازی ها در اوکراین نبود امروزه اوکراین هیچ مشکلی با روسیه نداشت.
توجه داشته باشید که جریان های اوکراین و حمایت از گروه های نئونازی مانند گروه آزوف توسط آمریکا و کشورهای غربی مساله جدیدی نیست بلکه در دوران ریاست جمهوری سه رئیس جمهوری فوق الذکر که انواع و اقسام جنایت بر علیه بشریت را انجام داده اند شروع شد و تا به حال با به قدرت رسیدن نخودی گروه ادامه دارد.
Пуск баллистической ракеты оперативно-тактического ракетного комплекса Искандер-М с полигона Капустин Яр в Астраханской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2022
بیش از ۱۰۰ نئونازی و مزدور در خارکیف در حمله موشکی "اسکندر" کشته شدند
امروزه هم علیرغم اینکه ناتو رسما در جنگ بر علیه روسیه مشارکت ندارد اما عملا با پشتیبانی های مختلف از نئونازی ها همه کشورهای ناتو در حال جنگ با روسیه در اوکراین هستند.
تقریبا دیگر برای همه جهانیان محرز شده نقشه های شوم سیاست مداران و باندهای پشت پرده که حامی آنها هستند به جریان اوکراین و اروپا ختم نمی شود بلکه اینها به دنبال آن هستند یک جنگ جهانی سوم از نوعی دیگر راه بیاندازند.
به گونه ای که با ایادی دیگران با رقبای خود بجنگند تا بهانه ای برای استفاده از تسلیحات هسته ای به وجود نیاید اما در نهایت با خونریزی هر چه بیشتر ماشین جنگی آنها انرژی فعالیت بیشتر پیدا کند.
اصرار آمریکا بر اطاله جنگ در اوکراین به جای ایجاد راه حل سیاسی خود گواه بر این هدف آنها می باشد.
جای تاسف دارد که مردم اوکراین امروزه اسیر باند های فساد در این کشور که نماینده شان زلنسکی در دولت است شده اند و این باندهای فساد با استفاده از نئونازی ها اوکراین را به سمت نابودی می برند و همه عوامل آمریکا برای پیش بردن اهداف آمریکا هستند و بس.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала