تولید خودروی بدون پدال و فرمان توسط تسلا تا سال ۲۰۲۴ +عکس، ویدئو

CC BY-SA 2.0 / Steve Jurvetson / ایلان ماسک اجازه خرید تسلا با پرداخت بیت کوین را داد
ایلان ماسک اجازه خرید تسلا با پرداخت بیت کوین را داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2022
اشتراک
یلان ماسک در جلسه اعلام درآمد تسلا، درباره چشم‌انداز این شرکت و روبو تاکسی خودران صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در جریان رویداد اعلام درآمد خود با سرمایه گذاران، درباره چشم انداز این شرکت و روبو تاکسی خودران صحبت کرد و آن را یک محرک بزرگ برای رشد تسلا خواند. به گفته وی، این دستگاه‌ها تا سال ۲۰۲۴ بدون فرمان یا پدال تولید خواهند شد و غول خودروسازی در سال آینده رویداد اختصاصی برای معرفی آنها برگزار می‌کند.
ماسک در گفته‌هایش تاکید داشت که این خودرو فاقد فرمان یا پدال خواهد بود، زیرا کاملا برای قابلیت‌های خودران بهینه شده است و اساسا به گونه‌ای‌ست که بر هر واحدی، کمترین هزینه ممکن به دست خواهد آمد.
با افتتاح گیگافکتوری‌های بیشتر، امکانات تسلا برای تولید در طول چند سال گذشته رشد کرده است. با این وجود، باید اشاره کرد که روبو تاکسی نوعی طراحی جدید است و پیش از عرضه به بازار، باید آزمایش‌های سنگینی را پشت سر بگذارد. به همین دلیل، باید دید ادعاهای ایلان ماسک برای چند سال آینده تا چه اندازه صحت دارند.
ایلان ماسک، همچنین اعلام کرده بود که این شرکت بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو جدید تولید خواهد کرد و نسبت به مدت مشابه در سال پیش، رشد ۶۰ درصدی فروش را تجربه خواهد کرد. و درآمد غول خودروسازی، بالاتر از میزان پیش‌بینی شده توسط تحلیلگران (۱۷.۸۰ میلیارد دلار)، ۱۸.۷۶ میلیارد دلار اعلام شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала