موشک های سرمت، تا 40 سال امنیت روسیه را تضمین می کند

اشتراک
دیمیتری روگوزین مدیر "روس کاسموس" اعلام نمود که موشک های سرمت امنیت روسیه را در 30 تا 40 سال آینده کاملاً تضمین می نماید.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری روگوزین، رئیس "روس کاسموس در سخنانی اعلام نمود که موشک های سرم روسیه را در 30 تا 40 سال آینده تضمین می کند، زیرا سیستم دفاع موشکی غربی در برابر آن ناتوان است.
روگوزین گفت: "ما بیهوده نمی گوییم و حرف بی فایده نمی زنیم، ما واقعاً می دانیم که 30-35-40 سال آینده موشک های سرمت، امنیت ما را فراهم می کند".
وی خاطرنشان کرد که دستگاه های دفاع موشکی مدرن و حتی امیدوارکننده امریکا "زمان پاسخگویی به ورود سرمت به فضا را نخواهند داشت".
تعقیب این موشک غیرممکن است. وی در ادامه افزود: این موشکی است که ویژگی‌های آسیب‌ناپذیری منحصربه‌فردی دارد.
سرهنگ سرگئی کاراکایف فرمانده نیروهای موشکی راهبردی فدراسیون روسیه، روز یکشنبه بر روی آنتن شبکه تلویزیونی "روسیه-۱" گفت: موشک بالستیک روسی سرمت یک سیستم موشکی متفاوت است. این بر اساس یک حامل است که بسیار قوی تر از حامل [فعلی] آوانگارد است و از جمله برای تجهیزات جنگی آوانگارد با در نظر گرفتن این واقعیت که ممکن است تعداد بیشتری از آنها (کلاهک های مافوق صوت) در این مجموعه وجود داشته باشد، ایجاد شده است.
توان حمل همزمان چندین واحد مافوق صوت توسط موشک جدید سرمت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2022
توان حمل همزمان چندین واحد مافوق صوت توسط موشک جدید "سرمت"
فرمانده نیروهای موشکی تاکید کرد: هیچ کشوری در دنیا چنین مجموعه هایی در وظیفه رزمی ندارد. با ایجاد آوانگارد، دوران جدیدی ایجاد شده است - عصر سلاح های مافوق صوت.
به نوبه خود، خالق "سرمت"، مدیر کل و طراح کل ولادیمیر دگتیار خاطرنشان کرد که موشک جدید می تواند مسیری را در سراسر جهان فراهم کند و این امکان را می دهد تا از هر جهت اصابت انجام گیرد.
وی توضیح داد: اگر هدف در جنوب باشد، می‌ توانید از شمال حمله کنید و اگر هدف در شمال باشد، از جنوب حمله کنید. به گفته سازنده این مجموعه، موشک سرمت "قله فناوری موشکی" است که تا به حال ایجاد شده است، این موشک یکی از بهترین موشک های جهان است. دگتیار تاکید کرد: ما توانایی داریم و می دانیم چطور از همه مواضع خود دفاع می کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала