آمریکا: تهدید ضد اطلاعاتی چین بی‌ سابقه است

© REUTERS / Aaron P. BernsteinChristopher Wray is seated prior to testifying before a Senate Judiciary Committee confirmation hearing on his nomination to be the next FBI director on Capitol Hill in Washington, U.S., July 12, 2017.
Christopher Wray is seated prior to testifying before a Senate Judiciary Committee confirmation hearing on his nomination to be the next FBI director on Capitol Hill in Washington, U.S., July 12, 2017. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2022
اشتراک
رئیس پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد که مقیاس فعلی تهدید سایبری و جاسوسی چین "در طول تاریخ بی‌سابقه" است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه هیل، "کریستوفر رای"، رئیس پلیس فدرال آمریکا گفت: بزرگترین تهدیدی" که آمریکا در حوزه ضداطلاعات با آن مواجه است، جمهوری خلق چین - و خصوصا حزب کمونیست چین - است.
او گفت: آن‌ها دارند نوآوری، اسرار تجاری و مالکیت معنوی ما را در مقیاسی هدف قرار می‌دهند که در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است.
وی افزود، برنامه هکری چین از "مجموع تمامی کشورهای" برجسته عظیم‌تر است.
کریستوفر رای گفت: چین بیشتر از هر کشور دیگری دست به سرقت داده‌های شخصی و شرکتی آمریکایی‌ها زده و تمامی بخش‌های اقتصادی را هدف قرار می‌دهد.
او در پاسخ به این سوال که پلیس فدرال آمریکا چه تمهیداتی برای مقابله با این حملات گسترده اندیشیده، گفت که تحقیقات با سرعت بالایی در دست انجام است.
آمریکا از تحریم های فعلی  برای آزمایش مکانیسم مهار چین در آینده استفاده می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2022
آمریکا از تحریم های فعلی برای آزمایش مکانیسم مهار چین در آینده استفاده می کند
رئیس اف‌بی‌آی گفت: اکنون به جایی رسیده‌ایم که هر ۱۲ ساعت یک تحقیقات جدید در حوزه عملیات‌های جاسوسی چین را آغاز می‌کنیم.
وی افزود: بیش از ۲۰۰۰ پرونده اینچنینی در دست بررسی است. تمامی ۵۶ نیروی میدانی ما در حال کار بر روی آن هستند و به شما تضمین می‌دهم که این از سر بیکاری نیست! موضوع اهمیت این تهدیدات است.
در ماه مارس، یک شرکت خصوصی امنیتی در آمریکا گفت، چین دست کم شش دولت ایالتی آمریکا را در یک سال گذشته هک کرده و نقاط ضعف ناشناخته‌ای در این دولت‌ها را فاش کرد.
همچنین اندکی پیش از آغاز حمله روسیه به اوکراین، کی‌یف نیز چین را به انجام حملات عظیم سایبری علیه تاسیسات نظامی و هسته‌ای خود متهم کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала