ماجرای ممنوع الکاری مجری خانم شبکه خبر +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آتش سوزی هنگام ضبط یک برنامه تلویزیونی در ایران + فیلم
آتش سوزی هنگام ضبط یک برنامه تلویزیونی در ایران + فیلم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2022
اشتراک
یک خبرنگار ورزشی از ممنوع الکار شدن المیرا شریفی مقدم مجری تلویزیون خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، محمد زارعی، خبرنگار ورزشی، در توئیتی مدعی ممنوع الکار شدن المیرا شریفی مقدم به دلیل اظهارنظر خبرسازش درباره حوادث بازی ایران و لبنان شد. او این موضوع را در توئیتی به این شکل مطرح کرد و نوشت: "المیرا شریفی، گوینده اخبار شبکه‌ خبر به خاطر توئیت درمورد اتفاقاتی که برای بانوان کشورمان در جریان بازی تیم‌ملی با لبنان افتاد ممنوع‌ الکار شد. خانم شریفی از مجریان شجاع صداوسیما بودند که در گذشته هم در مورد مشکلات اقتصادی واجتماعی مردم واکنش‌های محکمی داشتند."
اما پس از انتشار این خبر، شریفی مقدم در توئیتی بدون اشاره به ممنوع‌الکار شدنش، از مرخصی برای دوره دکترا، خبر داد و در توئیت خود نوشت: "ترم چهارم مقطع دکتری علوم ارتباطات؛ وقت گرفتن مرخصی و زمان برای کسب آمادگی برای شرکت در آزمون جامع است. برقرار باشید."
انتشار خبر ممنوع‌الکار شدن المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر تلویزیون ایران در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های متفاوت کاربران مواجه شد و بسیاری از کاربران این توئیت را تایید می‌کنند و نوعی پوشش برای تنبیه او عنوان کردند.
جمعی از کاربران معتقدند موضع‌گیری‌های نامتعارف و مهمتر از همه، درخواست تحریم تیم ملی فوتبال از فیفا شاید علت اصلی کنارگذاشتن موقت او از آنتن زنده باشد. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند خانم شریفی مقدم باید توجه داشته باشد که تنها یک مجری است و اگر قرار باشد هر کسی در امور دیگران دخالت کند حتی اگر نظرش هم درست باشد هرج ومرج ایجاد می‌شود. برخی از کاربران اما عنوان میکنند که این مرخصی اجباری است و قرار است المیرا شریفی مقدم مدتی از تلویزیون دور باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала