توان حمل همزمان چندین واحد مافوق صوت توسط موشک جدید "سرمت"

© Photo / Youtube / Russian Ministry of Defenseتوان حمل همزمان چندین واحد مافوق صوت توسط موشک جدید "سرمت"
توان حمل همزمان چندین واحد مافوق صوت توسط موشک جدید سرمت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2022
اشتراک
فرمانده نیروهای موشکی راهبردی فدراسیون روسیه، اذعان کرد: موشک بالستیک روسی سرمت قادر خواهد بود چندین واحد حمله مافوق صوت را به طور همزمان حمل کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ سرگئی کاراکایف فرمانده نیروهای موشکی راهبردی فدراسیون روسیه، روز یکشنبه بر روی آنتن شبکه تلویزیونی "روسیه-۱" گفت: موشک بالستیک روسی سرمت یک سیستم موشکی متفاوت است. این بر اساس یک حامل است که بسیار قوی تر از حامل [فعلی] آوانگارد است و از جمله برای تجهیزات جنگی آوانگارد با در نظر گرفتن این واقعیت که ممکن است تعداد بیشتری از آنها (کلاهک های مافوق صوت) در این مجموعه وجود داشته باشد، ایجاد شده است.
فرمانده نیروهای موشکی تاکید کرد: هیچ کشوری در دنیا چنین مجموعه هایی در وظیفه رزمی ندارد. با ایجاد آوانگارد، دوران جدیدی ایجاد شده است - عصر سلاح های مافوق صوت.
به نوبه خود، خالق "سرمت"، مدیر کل و طراح کل ولادیمیر دگتیار خاطرنشان کرد که موشک جدید می تواند مسیری را در سراسر جهان فراهم کند و این امکان را می دهد تا از هر جهت اصابت انجام گیرد.
وی توضیح داد: اگر هدف در جنوب باشد، می‌ توانید از شمال حمله کنید و اگر هدف در شمال باشد، از جنوب حمله کنید. به گفته سازنده این مجموعه، موشک سرمت "قله فناوری موشکی" است که تا به حال ایجاد شده است، این موشک یکی از بهترین موشک های جهان است. دگتیار تاکید کرد: ما توانایی داریم و می دانیم چطور از همه مواضع خود دفاع می کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала