زاخارووا: فشار بر اقتصاد روسیه میسر نشد، اکنون آمریکا به سلاح‌های کشتار جمعی روی می‌آورد

© Sputnik / Sergey Pyatakovزاخارووا: مسکو آماده است متن گفتگوی لاوروف و ترامپ را در اختیار آمریکا قرار دهد
زاخارووا: مسکو آماده است متن گفتگوی لاوروف و ترامپ را در اختیار آمریکا قرار دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت که با میسر نشدن فشار اقتصادی بر روسیه، اکنون ایالات متحده به سمت استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی می‌رود.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت: فشار اقتصادی بر روسیه شکست خورد، اکنون ایالات متحده به سمت استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی می رود، اگر این اتفاق بیفتد، تعداد قربانیان غیرقابل محاسبه خواهد بود.
زاخارووا در کانال تلگرامی خود نوشت: واضح است که طرح اولیه ایالات متحده اعمال فشار اقتصادی بر روسیه برای بازنگری کامل در منافع امنیتی مشروع خود بود. به نتیجه نرسید. اکنون ایالات متحده به سمت استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی، در واقع - به سمت بازی‌های فرای "خط قرمز"- حرکت می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد، تعداد قربانیان غیرقابل محاسبه خواهد بود. و هر یک از آنها بر وجدان استراتژیست‌های آمریکایی در دفاتر کاخ سفید، وزارت امور خارجه و پنتاگون، و بر وجدان دست نشانده‌های آنها در کی‌یف، البته اگر چیزی از آن باقی مانده باشد، است.
پوتین: در بوچای اوکراین همان جعلی است که در مورد سلاح های شیمیایی در سوریه بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2022
پوتین: جعل رویداد در بوچای اوکراین مشابه سلاح های شیمیایی در سوریه است
وی خاطرنشان کرد که آمریکایی‌ها و شرکای آنها در اروپا این واقعیت را نادیده می‌گیرند که روسیه حدود پنج سال - از 27 سپتامبر 2017 – هست که سلاح شیمیایی ندارد و این موضوع توسط سازمان منع سلاح‌های شیمیایی تایید شده است. اوکراینی‌ها با کمک متخصصان ناتو قصد دارند این نقص را در نقشه‌های آمریکا به طور تقریبی برطرف کنند. همانطور که کاراگاهان بد اسلحه با اثر انگشت را برای محکوم کردن فرد بیگناه قرار می‌دهند، همانطور نیز واشنگتن و کی‌یف تصمیم دارند سلاح را به محل استقرار نیروهای مسلح روسیه در اوکراین منتقل کنند.
به گفته زاخارووا، این اقدام روز گذشته انجام شد، زمانی که یک کانتینر حاوی آمپول از یک پهپاد اوکراینی بر روی موقعیت نیروهای روسی انداخته شد. برنامه ریزی شده بود که وقتی آنها از بین می روند، یک واکنش شیمیایی رخ می دهد که باعث انفجار و آتش سوزی با انتشار مواد سمی می شود که در لیست‌های کنوانسیون گنجانده نشده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала