انگلیس متخصصان خرابکاری به اوکراین اعزام کرد

© AP Photo / Cpl Mark Ballantyne/hoانگلیس متخصصان خرابکاری به اوکراین اعزام کرد
انگلیس متخصصان خرابکاری به اوکراین اعزام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2022
اشتراک
یکی از کارمندان ساختارهای نظامی روسیه با استناد به اطلاعات دریافتی از منابعی در نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد حدود 20 متخصص خرابکاری و جنگ پارتیزانی از سرویس هوایی ویژه انگلیس (Special Air Service — SAS) به استان لویو اوکراین اعزام شدند.
بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع در نیروهای مسلح اوکراین، حداقل دو گروه از این پرسنل نظامی از شهر هرفورد در انگلستان که مقر SAS در آن قرار دار،د به قلمرو تیپ جداگانه شانزدهم نیروی هوایی اوکراین در نقطه مسکونی برودی در استان لویو منتقل شدند. ترکیب یک گروه تقریباً 8-10 نفر است.
کارمند ساختارهای نظامی روسیه تصریح کرد صحبت درباره متخصصان در زمینه خرابکاری و فعالیت های پارتیزانی و همچنین در زمینه جذب و آموزش عوامل برای کار در قلمرو متخاصم است.
بورل: به ادامه افزایش ارسال تسلیحات به اوکراین ادامه می دهیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2022
بورل: به ادامه افزایش ارسال تسلیحات به اوکراین ادامه می دهیم
به گفته وی، آنها در سازماندهی کودتا، تجمعات اعتراضی گسترده، قتل های سفارشی شخصیت های سیاسی، جذب عوامل، از جمله کسانی که در بالاترین رده های قدرت هستند، و آماده سازی حملات تروریستی، از جمله مجرب ترین متخصصان در جهان هستند.
کارمند ساختارهای نظامی روسیه افزود به احتمال زیاد متخصصان انگلیس برای "بهبود مهارت و کارایی فعالیت سرویس های ویژه اوکراین در هماهنگی فعالیت های گروه های خرابکار در آن سرزمین های اوکراین که توسط نیروهای روسی کنترل می شوند، وارد شده اند."
او همچنین گفت که در مناطق جنگی، متخصصان SAS اغلب تحت پوشش کارکنان پزشکی از جمله کلاه سفیدها و سایر سازمان های بشردوستانه کار می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала