سرقت عجیب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در تهران +ویدئو، عکس

© Sputnik / Siyavash Sobhgani یا مدارس، دانشگاه ها و ادارات در ایران یک هفته بعد بازگشایی خواهند شد؟
یا مدارس، دانشگاه ها و ادارات در ایران یک هفته بعد بازگشایی خواهند شد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2022
اشتراک
ویدئویی از لحظه سرقت تابلوهای راهنمایی و رانندگی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است که با واکنش‌های کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ویدئوهای زیادی توسط کاربران ایرانی در فضای مجازی منتشر می‌شود که نشان از افزایش سرقت‌ها در سطح شهرهای کوچک و بزرگ می‌باشد. این سرقت‌ها با توجه به افزایش قیمت آهن آلات شدت گرفته است و از جمله‌ی این سرقت‌ها می‌‌توان به تابلوهای راهنمایی و رانندگی، گاردریل‌ها در بزرگراه‌ها و معابر و درب‌های فلزی چاه‌های فاضلاب در سطح شهر اشاره کرد.
ویدئویی از سرقت تابلوهای راهنمایی و رانندگی در منطقه شهریار در استان تهران نیز به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش‌های جمعی از کاربران را به دنبال داشته است. بسیاری از کاربران با اشاره به گرانی‌ها و خط فقر در ایران عنوان می‌کنند کسی از روی ثروت و تفریح اقدام به دزدی نمی‌کند، افرادی که اقدام به دزدی می‌کنند غالبا از روی نداری و نداشتن هزینه‌ی امرارومعاش خود گزینه‌ی سرقت را انتخاب می‌کنند.
این کاربران عنوان می‌کنند بهتر است فیلم و تصویر این افراد منتشر نشود چراکه این افراد از روی ناچاری این چنین تابلوهای راهنمایی و رانندگی را سرقت می‌کنند؛ چرا در گذشته شاهد این موارد نبودیم؟! به این دلیل نیست که فقر و مشکلات پیرامون آن اکنون در کشور بی‌داد می‌کند؟!
کاربرانی بر این باورند که سرقت کاری خلاف و لعن شده است. سرقت، حرام خواری است و به صورت‌های گوناگون اتفاق می‌افتد. سرقت همیشه دل و اعصاب مالباخته را به هم می‌ریزد ضمن اینکه پولی که از مال سرقت شده به دست می‌آید نیز بی‌برکت است. اما کاربرانی عنوان می‌کنند سرقت، سرقت است. بنابراین بهتر است پلیس برای دستگیری سارقان بزرگتر که که اموال ایران را به یغما برده‌اند اقدام کند سپس پیگیر سارقان سرقت‌های کوچک شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала