Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

نه به برجام !

© Sputnikنه به برجام
نه به برجام - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2022
اشتراک
نتایج یک نظرسنجی که از سوی یک گروه ضدایرانی در آمریکا انجام شده انتظارات این گروه تندرو را برآورده نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک، یک گروه محافظه‌کار و ضدایرانی در آمریکا با نام "مرکز سیاست‌های امنیتی" به تازگی نظرسنجی در مورد تمایل مردم آمریکا برای بازگشت دولت کشورشان به برجام منتشر کرده که نشان می‌دهد بیشتر مردم ایالات متحده موافق چنین رویکردی هستند.
این اندیشکده به رهبری "فرانک گافنی" که یک نظریه پرداز تئوری‌های توطئه است، در خط مقدم فعالیت‌ها علیه توافق هسته ای ایران قرار دارد. این مرکز حتی ۶۰ هزار دلار از یک گروه وابسته به آیپک – کمیته روابط آمریکا و اسراییل -در سال ۲۰۱۵ دریافت کرد تا علیه تلاش‌های دیپلماتیک اوباما برای توافق با تهران کار کند. به عنوان مثال، این سازمان اخیراً گفته است که دولت بایدن باید از مذاکرات کناره‌گیری کند و برای این منظور نیز تلاش زیادی انجام می‌دهد.
اما نکته اصلی این نظرسنجی که در مقاله این موسسه پنهان شده این است که اکثریت قابل توجهی از شرکت‌کنندگان که گفته‌اند اخبار مربوط به توافق اتمی ایران را "از نزدیک" دنبال می‌کنند، از پیوستن مجدد به توافق حمایت می‌کنند.
۳۸ درصد از پاسخ دهندگان از نزدیک داستان های مربوط به توافق ایران را دنبال می کنند، در حالی که ۵۳ درصد اینطور نیستند. ۶۲ درصد از کسانی که این وقایع را دنبال می کنند از پیوستن به برجام حمایت می کنند، در حالی که ۳۳ درصد مخالف آن هستند.
به نظر می‌رسد تمام کاری که این موسسه ضد برجام انجام داده این است که نشان داده مردم آمریکا از پیوستن دولت بایدن به توافق هسته‌ای ایران حمایت می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала