ویدئویی از بازیکن محبوب دنیای فوتبال که بیش از 5 میلیون بار دیده شد +ویدئو، عکس

© AP Photo / Matt DunhamБывший английский футболист Дэвид Бекхэм
Бывший английский футболист Дэвид Бекхэм - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2022
اشتراک
دیوید بکهام، ویدئویی از خود و خرگوشش در حال خوردن هویج به مناسبت تبریک عید پاک منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیوید بکهام، بازیکن سابق تیم‌های مادرید و پی اس جی به مناسبت تبریک عید پاک ویدئویی منتشر کرد که بیش از 5 میلیون بار دیده شد و بازنشر شد؛ جدا از اینکه این ویدئو بسیار پربازدید بوده تعداد کامنت‌های آن هم به پنج هزار می‌رسد.
عید پاک یا ایستر از اعیاد مهم مسیحیان است که به باور پیروان این مذهب، عیسی مسیح در این روز پس از به صلیب کشیده شدن به آسمان عروج کرد. خرگوش عید پاک یکی از سمبل‌های این عید است که در داستان‌ها، تخم‌مرغ‌های مخصوص را برای کودکان می‌آورد. دیوید بکهام نیز با اشتراک ویدئویی در اینستاگرام خود، عید پاک را به همراه خرگوش خانگی‌اش به نام "کوکو" تبریک گفت.
کاربران بسیاری با تبریک ایستر و کامنت گذاشتن با ایموجی‌های مختلف به این ویدئو پاسخ دادند. جمعی از کاربران نیز این عید را به همه‌ی مسیحیان تبریک گفتند و برای همه‌ی مردم دنیا آرزوی صلح و سلامتی کردند. مسیحیان بر این باورند که در این روز، عیسی مسیح پس از اینکه به صلیب کشیده شده بود دوباره زنده شده و برخاست؛ و از این رویداد به‌عنوان "رستاخیز مسیح" یاد می‌کنند. اولین یکشنبه بعد از ماه کاملی که پس از اعتدال بهاری باشد، عید پاک است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала