افشای نمایش ایالات متحده در اوکراین

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر پرچم آمریکا ممنوع داگلاس دی‌سی-3 هواپیمای دوموتوره
پرچم آمریکا ممنوع داگلاس دی‌سی-3 هواپیمای دوموتوره - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2022
اشتراک
گلوبال تایمز: ایالات متحده در حال جعل حمایت از اوکراین برای رسیدن به منافع خود است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه چینی گلوبال تایمز می نویسد؛ ایالات متحده به منظور افزایش سود شرکت های ملی نظامی-صنعتی، حمایت گسترده ای از اوکراین انجام داد.
در این مقاله آمده است: نجات اوکراین صرفاً یک نمایش بود. واشنگتن از هرج و مرج مصنوعی ایجاد شده برای بدست آوردن منافع خود استفاده کرد.
به گفته نویسنده این مقاله، علاوه بر افزایش سهام شرکت های تسلیحاتی، کاخ سفید انتظار دارد اروپا را در مورد خطر ساختگی "تهدید روسیه" متحد کند.
خیانت اوکراین به آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2022
گلوبال تایمز؛ سودجویی آمریکا از طولانی شدن وضعیت اوکراین
وی در پایان می نویسد؛ آمریکا تمام تلاش خود را برای تبدیل بحران اوکراین به یک بحران طولانی انجام داده است. به کی یف فقط نقش یک سرباز اختصاص داده شده است.
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که با حمایت نیروهای مسلح روسیه، نظامیان جمهوری های خلق لوهانسک و دونباس در حال تدارک حمله هستند، اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала