نماینده مجلس ایران از انجام نشدن وعده افزایش حقوق سربازان خبر داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نماینده مجلس ایران از انجام نشدن وعده افزایش حقوق سربازان خبر داد
نماینده مجلس ایران از انجام نشدن وعده افزایش حقوق سربازان خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2022
اشتراک
دهنوی: در نامه‌ای به رییس سازمان برنامه و بودجه یادآور شدم که ‫قانون برای درج در کتاب‌ها نیست؛ باید اجرا شود.تا واریز ریال آخر حقوق سربازان، از بکارگیری همه ابزارهای نظارتی دست برنخواهم داشت.
به گزارش اسپوتنیک، یک عضو هیات رئیسه مجلس ایران از افزایش پیدا نکردن حقوق سربازان در فروردین ماه خبر داد.
محسن دهنوی نماینده تهران در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: "طبق گزارش‌های واصله از سربازان عزیز در سراسر کشور، حقوق واریزی به آن‌ها بابت فروردین 1401 افزایش نیافته است. در نامه‌ای به رییس سازمان برنامه و بودجه یادآور شدم که ‫قانون برای درج در کتاب‌ها نیست؛ باید اجرا شود. تا واریز ریال آخر حقوق سربازان، از بکارگیری همه ابزارهای نظارتی دست برنخواهم داشت."
نمایندگان مجلس ایران در لایحه بودجه 1401 تصویب کرده بودند که "در اجرای ماده (49) قانون خدمت وظیفه عمومی، حقوق سربازان وظیفه مجرد مشغول در مناطق غیر عملیاتی حداقل شصت درصد (60%)، حقوق سربازان وظیفه مجرد مشغول در مناطق عملیاتی حداقل هفتاد و پنج درصد (75%) و حقوق سربازان متاهل نوددرصد (90%) حداقل دریافتی کارکنان نیروهای مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین می شود و دستورالعمل آن باتوجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل نیروهای مسلح تهیه می شود."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала