خوراکی های مفید برای داشتن شکمی صاف

© Depositphotos.com / Timolinaخوراکی های مفید برای داشتن شکمی صاف
خوراکی های مفید برای داشتن شکمی صاف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2022
اشتراک
مصرف خوراکی هایی که هضم را آسان می کنند، کم کالری بوده و خاصیت دیورتیک دارند برای داشتن شکمی صاف توصیه می شوند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله سلامت، چند ماده غذایی با خصوصیات نامبرده شده در زیر آمده است:
خیار از جمله این خوراکی‌هاست که به‌دلیل مقدار آب فراوان به پاکسازی بدن از مواد زائد و سمی کمک می‌کند و حاوی مقدار بالایی سلیسیوم و گوگرد است که این دو ماده معدنی به تسهیل چربی‌سوزی به‌خصوص چربی‌های ناحیه شکم کمک می‌کنند.
فلفل قرمز نیز برای داشتن شکم صاف موثر است. علت اینکه دانه‌های فلفل حاوی آنزیمی به‌نام کپسایسین است که خواص لاغرکننده دارد. علاوه بر این فلفل به‌عنوان خوراکی ضدگرسنگی شناخته می‌شود و ترشح آدرنالین و نورآدرنالین که هورمون‌های موثر در چربی‌سوزی هستند را تسهیل می‌کند.
انبه و موز نیز از جمله میوه های استوایی با منبع غنی از بتاکاروتن هستند که به کاهش چربی‌‌های شکم کمک می‌کنند. از طرفی، انبه حاوی آنزیمی است که هضم را تسهیل می‌کند و به پیشگیری از یبوست کمک می‌کند. در کنار انبه، موز نیز تاثیر خوبی در جلوگیری از بزرگ‌شدن شکم دارد زیرا علاوه بر اینکه تاثیر سیرکنندگی بالایی دارد، حاوی مقدار بالایی پتاسیم است که مانع از احتباس آب و عامل تورم و سلولیت بافت اطراف شکم می‌شود.
سبوس جودوسر برای داشتن شکم صاف باید به مصرف خوراکی‌های حاوی فیبر فراوان توجه داشت.هنگام مصرف، سبوس جودوسر مقدار بالایی آب جذب کرده و در نتیجه احساس سیرکنندگی خوبی ایجاد می‌کند که در تناسب اندام موثر خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала