حضور تیم قهرمان لیگ ایران در مسابقات والیبال با نام و پرچم امارات +عکس

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر Мужской волейбольный турнир
Мужской волейбольный турнир  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2022
اشتراک
مدیرعامل باشگاه شهداب یزد ماجرای حضور قهرمان ایران در امارات را به دنبال حواشی فراوان پیرامون این موضوع شرح داد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه شهداب یزد به عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال ایران و در راستای آماده‌سازی خود در به تازگی در جام رمضان امارات شرکت کرد که حواشی زیادی پیرامون این موضوع بوجود آمد.
تورنمنت جام رمضان دبی به نحوی برگزار شد که شاید برای ایرانی‌ها خیلی آشنا نباشد. با وجود حضور خیلی از بازیکنان ایرانی در این تورنمنت جالب است بدانید کمتر باشگاهی به جز شهداب ایران در این رقابت‌ها حاضر شده و تیم‌های دیگر بعد از حضور بازیکنان در امارات و با درخواست اسپانسرها تشکیل شده‌اند. شهداب یزد هم که خودش را برای حضور در جام باشگاههای آسیا آماده می‌کند، در این تورنمنت حاضر شد، اما نقش بستن پرچم امارات روی پیراهن این تیم باعث ایجاد حاشیه‌های زیادی شد. البته که نام شهداب هم در پخش تلویزیونی این مسابقات "بن ثانی" عنوان شده بود.
اما پس از انتقاد فراوان، امیر شرافت، مدیرعامل باشگاه شهداب یزد در اولین واکنش اعلام کرد که این اعزام با هماهنگی فدراسیون و با مجوز شورای برون مرزی صورت گرفته است و این دوازدهمین سالی است که این مسابقات با اسم تورنمنت NSA SPORTS امارات برگزار می‌شود. دوره‌های قبلی این مسابقات با حضور تیم‌های امارات و تعداد محدودی بازیکن خارجی برگزار می‌شد اما امسال فدراسون والیبال امارات تصمیم گرفته از بازیکنان باکیفیت خارجی و از کشورهای صاحب‌نام والیبال استفاده کند.
در این مسابقات برای هر تیمی یک اسپانسر مشخص شده که هزینه تیم را پرداخت می‌کند. اصلا بحث این نیست که اسم تیم عوض شده باشد، بن‌ثانی اسم اسپانسر تیم است که داخل پرانتز قرار می‌گیرد حتی شبکه دبی اسپورت هم در گزارش مسابقات تیم ما را با عناوینی چون شهداب ایرانی و منتخب ایرانی معرفی می‌کند. از طرفی ما تنها تیمی هستیم که لوگوی باشگاه هم روی پیراهن بازیکنان قرار دارد. روی تمامی لباس‌های دیگر اعضای تیم لوگوی ایران قرار دارد.
جمعی از کاربران ایرانی ضمن تاسف از اینکه بسیاری از رسانه‌ها و باشگاه‌های مختلف برای حضور یک تیم ایرانی این چنین حواشی ایجاد می‌کنند، عنوان می‌کنند ورزشکاران و دوستداران ورزش باید محیط سالمی را به دور از حواشی برای خود و دیگران فراهم کنند و سعی کنند این موضوع مهم را فرهنگ‌سازی کنند. کاربرانی نیز ضمن هم‌نظر بودند با این کاربران، عنوان می‌کنند در مجموع همه‌ی تیم‌های ایرانی باید از حضور یکدیگر در مسابقات مختلف ابراز خوشحالی کنند تا بتوانند از دانش و تجربه همدیگر برای موفقیت و پیشرفت بیشتر استفاده کنند. کاربرانی اما به این موضوع اشاره میکنند که به سایر رشته های ورزشی در ایران توجه نمی شود و نتیجه آن این موارد میشود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала