تمجید صفحه رسمی لیگ پرتغال از گلزنی مهاجم ایرانی تیمش در ماه رمضان +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2022
اشتراک
صفحه رسمی لیگ پرتغال در پستی به تحسین بازی دیشب ستاره ایرانی تیم پورتو پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد روز گذشته تیم فوتبال پورتو در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال این کشور به مصاف پورتیموننزه رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در این مسابقه توانست برای تیمش ۳ گل بزند و یک پاس گل بدهد.
بعد از این دیدار و بازی درخشان مهدی طارمی صفحه لیگ فوتبال پرتغال به این موضوع اشاره کرد و از عملکرد موفق او در ماه مبارک رمضان در این صفحه نوشت: "طارمی در روز روزه می‌گیرد و شب گرسنگی‌اش را با "گل" برطرف می‌کند. مهدی طارمی مقابل پورتیموننزه مهارنشدنی بود و برای اژد‌ها هت‌تریک کرد."
بسیاری از هواداران این تیم و مهدی طارمی از جمله کاربران ایرانی او را مورد تحسین قرار می‌دهند و معتقدند او خود واقعی‌اش است؛ اصیل و موفق. این کاربران معتقدند خداوند به او در اوج هجمه‌ها و تهمت‌ها عزت داد و درخشش دیدنی او پاسخ محکمی به طعنه و کنایه‌هایی بود که اخیرا از طریق سایت اسپورتنیگ لیبسون به سمت او سرازیر شده بود.
این مهاجم ایرانی پس از گل اول خود و برای شادی، با کنایه دستش را روی بینی خود گذاشت و منتقدان و رقیبان را به سکوت دعوت کرد. پورتو با این برد ۸۲ امتیازی شد تا ضمن تثبیت صدرنشینی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала