آیا غربی ها این روزها را در کابوس هم می دیدند؟

© Photo / U.S. Army Europeآیا غربی ها این روزها را در کابوس هم می دیدند؟
آیا غربی ها این روزها را در کابوس هم می دیدند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2022
اشتراک
کار آمریکایی ها و غربی ها به جایی رسیده که ولودیمیر زلنسکی برای آنها خط و نشان می کشد و از آنها اخاذی می کند و بایدن می ایستد و پرداخت باج به زلنسکی از جیب مالیات دهندگان آمریکایی را توجیه می کند.
اسپوتنیک - تصور کنید که آمریکایی ها چه قدر بد بخت شده اند که محمد بن سلمان و محمد بن زاید حاضر نباشند جواب تلفن رئیس جمهوری آمریکا را بدهند در حالی که همین دو روز پیش محمد بن سلمان خودش با آقای ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و آقای شی جین پینگ رئیس جمهوری چین تماس داشت و کلی با آنها خوش و بش کرد.
کار آمریکایی ها و غربی ها به جایی رسیده که ولودیمیر زلنسکی برای آنها خط و نشان می کشد و از آنها اخاذی می کند و بایدن می ایستد و پرداخت باج به زلنسکی از جیب مالیات دهندگان آمریکایی را توجیه می کند. می دانید چرا؟
تنها دلیل اش این است که زلنسکی پرونده های کثیف آمریکایی ها و از همه مهمتر بایدن و فرزندش و همچنین برخی مقامات اروپایی را در اختیار دارد و آنها را تهدید می کند اگر باج هایی که مطالبه می کند را ندهند اینها را رو کند.
شاید بتوان گفت یکی از این پرونده ها مربوط به تولید تسلیحات بیولوژیک و شیمیایی در اوکراین که موجبات کشتار میلیون ها نفر از انسان های بی گناه از جمله مردمان کشورهای غربی گشته می باشد.
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2022
واکنش وزارت خارجه ایران به اظهارات سفیر اوکراین در تهران + ویدئو
آنهایی هم که از جریان های فساد اوکراین مطلع هستند به خوبی می دانند زلنسکی خود توسط باندهای فساد در اوکراین به قدرت رسیده و خوب همه به خوبی می دانند پسر بایدن هم همکار این باندهای فساد در اوکراین بوده و به این دلیل دست همه برای همدیگر رو است.
البته بماند که امروزه آمریکا بیشترین سود را در کوتاه مدت از اتفاقات اوکراین می برد و با ایجاد فضای رعب و وحشت رسانه ای موفق شده کشورهای اروپایی را وادار کند سوخت آمریکایی را به سه برابر قیمت بخرند و همچنین کارخانه های تسلیحات آمریکا فعال شده اند و انواع و اقسام تسلیحات را تولید می کنند و کشورهای اروپایی را وادار می کنند پول این تسلیحات را بپردازند.
همچنین آمریکایی ها برخی کشورهای سابق بلوک شرق را وادار می کنند تسلیحات خود را به اوکراین بدهند و بعد قول می دهند به آنها تسلیحات آمریکایی بدهند، البته بدیهی است این تسلیحات مجانی به دست آنها نخواهد رسید بلکه آنها مجبور خواهند بود در نهایت هزینه خرید این تسلیحات را بپردازند.
سوال این است که سود این تجارت مرگ به جیب که می رود؟
آمریکایی ها و متحدینشان سیاست نسل کشی روسها را نیز به صورت عملی پیش می برند.
برخی ممکن است تصور کنند که نسل کشی فقط در جنگ و کشتار مستقیم است اما اگر به متون بین المللی مراجعه کنند متوجه می شوند که یکی از روش های نسل کشی کشتار مستقیم انسان ها است نسل کشی سیاسی و معنوی و روحی و روانی و اعتباری و ... هم نسل کشی به حساب می آید و سیاست آمریکا و متحدین اش در قبال ملت روسیه طبق همه قوانین بین الملل سیاست نسل کشی به حساب می آید.
پرچم اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2022
واکنش کاربران ایرانی به اظهارات عجیب سفیر اوکراین در تهران
توجه داشته باشید که روسیه در عملیات ویژه خود در اوکراین تلاش داشته به هر ترتیبی شده حد اقل خسارت های انسانی در این جنگ رخ دهد چون روسها و اوکراینی ها همه از یک قوم (اسلاو) هستند این در حالی است که آمریکا و متحدینشان تلاش دارند شرایطی ایجاد کنند تا قوم اسلاو نابود شود.
آقای زلنسکی که امروزه رئیس جمهوری اوکراین می باشد به دلیل اینکه یهودی تبار است از قوم اسلاو نیست و به این دلیل حاضر می باشد با غربی ها در شعله ور کردن آتش کشتار اسلاوها همکاری کند و بسیاری تحلیلگران دلیل شعله ور کردن جنگ در اوکراین توسط زلنسکی و متحدین غربی اش را کشتار اسلاوها و مسیحیان ارتدوکس می دانند.
به هر حال امروزه حتی دست آوردهای آمریکا از اتفاقات اوکراین به جیب ثروتمندان آمریکایی و مافیاها می رود و هزینه ها و ضرر های آن از جیب مردم آمریکا و مردم اروپا تامین می گردد و امروزه مردمان آمریکا و اروپا هستند که مجبور می باشند هزینه انرژی گران را پرداخت کنند.
حتی بخش عمده کمک های مالی کشورهای غربی به اوکراین به حساب های مخفی زلنسکی و باندهای مافیایی پشت پرده حامی او واریز می گردد و آنها منتظر هستند که کار تمام شود تا بروند با این پولها در جزایر دور افتاده مرفه زندگی کنند.
بد بختی ها فقط برای مردم اوکراین باقی خواهند ماند و یک سنت از این پولها صرف رفاه مردم اوکراین نخواهد شد. این خط و این نشان ببینید اگر همین نشد.
اما نکته قابل تامل در این است که آنقدر برخی سیاست مداران اوکراینی در سوء استفاده از فضای به وجود آمده جری شده اند که دیگر کار از مطالبه و درخواست آنها گذشته و کارشان به اخاذی از دیگران کشیده شده است.
زلنسکی: اوکراین آماده مبارزه 10 ساله است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2022
زلنسکی: اوکراین آماده مبارزه 10 ساله است
متاسفانه به دلیل ضعف رهبری در کشورهای غربی این اخاذی به بالاترین سطح خود رسیده که نمونه اش رفتار توهین آمیز زلنسکی و دولت وی با رئیس جمهوری آلمان و امروزه با رئیس جمهوری فرانسه به حساب می آید، رئیس جمهوری آمریکا جای خود، ظاهرا وی دیگر کارش از تحقیر و توهین گذشته است.
قطعا عملیات ویژه روسیه به زودی با موفقیت به اتمام خواهد رسید ولی مساله ای که اینجا می ماند این است که آیا از این پس اینها (غربی ها) می توانند زلنسکی را جمع و جور کنند یا نه؟
حالا تازه پس از پایان عملیات ویژه روسیه طلبکاری های وی شروع خواهد شد.
اینکه سفیر مطبوع آقای زلنسکی در تهران به خود اجازه دهد در امور داخلی ایران دخالت کند و از ایرانی ها طلبکار باشد را نیز شاید بتوان در همین راستا قرار داد، چرا که متاسفانه در ایران برخورد متناسب با شأن و رفتار غیر دیپلماتیک سفارت اوکراین در تهران انجام نشده و مدام تلاش بر مماشات بوده، چه زمانی که اوکراینی ها نیروهای خود را به عراق و افغانستان و سوریه فرستادند و با آمریکایی ها بر علیه منافع ملی ایران همکاری کردند، چه در جریان سقوط هواپیمای اوکراینی که همه متفق بودند یک اتفاق بود اما اوکراینی ها به دنبال اخاذی از ایران مساله را سیاسی کردند و با همکاری با دشمنان جمهوری اسلامی ایران همه راهکارهای قانونی را به بن بست کشاندند، چه ده ها مورد که اگر بخواهیم درباره سیاست ها و رفتارهای خصمانه اوکراین در قبال ملت ایران درباره آن صحبت کنیم شاید نیاز باشد یک کتاب مفصل بنویسیم.
با توجه به تاثیر رسانه ای رسانه های وابسته به دشمن جمهوری اسلامی که عموما همه حقوق بگیر غرب هستند آقای سفیر اوکراین خود را در حدی می بیند که پا فراتر از گلیم خود بگذارد و یک روز درب سفارت اطلاعیه برای جمع کردن نیروی ایرانی و افغانی و... جهت جنگ در اوکراین بزنند و روزی دیگر از ایران طلبکار باشد که چرا به اوکراین بر علیه روسیه کمک نمی کند و اظهار دارد که موضع مردم ایران درباره اوکراین مخالف موضع نظام و حکومت است.
همین عبارت آخر خود کافی است که در هر کشور جهان که باشد وی را به دلیل دخالت در امور داخلی کشور عنصری نامطلوب بدانند و اخراج کنند.
زلنسکی منتظر بایدن در اوکراین است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2022
زلنسکی منتظر بایدن در اوکراین است
این در حالی است که همه می دانند موضع مردم ایران صد در صد حامی موضع نظام و حکومت است و این فضاسازی های رسانه ای که آقای سفیر اوکراین درباره آن صحبت می کند توسط برخی رسانه ای های حقوق بگیر و دشمن نظام جمهوری اسلامی راه افتاده.
آیا سفرای اوکراین در همین کشورهای همجوار ایران به عنوان مثال امارات و عربستان و کویت و قطر و ترکیه و عراق و پاکستان و ... جرأت چنین رفتار و یا گفتاری را دارند؟
البته کاربران رسانه های اجتماعی ایرانی از خجالت او در آمده اند و پاسخ های در شأن وی را داده اند.
اگر به موضوع خودمان برگردیم مشاهده می کنیم که امروزه جو رعب و وحشت رسانه ای که در کشورهای غربی ایجاد شده به مردمان کشورهای غربی اجازه نمی دهد رأی خود را نسبت به اخاذی های زلنسکی و باند وی از آنها مطرح کنند.
آیا مردم کشورهای غربی روزی را در کابوس می دیدند که شرایط به گونه ای شود که چون یک باند مافیایی از رئیس جمهوری آمریکا و فرزند وی مستندات محکوم کننده در اختیار دارند با چنین حالت خفقانی مواجه شوند و مجبور شوند هزینه ماجراجویی باندهای مافیایی و حمایت از نازی های نوین را بپردازند؟
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала