کرملین: روسیه می تواند در برابر غرب پیروز شود

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2022
اشتراک
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز یکشنبه گفت که روسیه توانایی مقاومت در برابر رویارویی با کشورهای غربی را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین، در مصاحبه ای با خبرنگاران بیان داشت: روسیه قادر خواهد بود در برابر رویارویی فعلی با غرب مقاومت کند.
پسکوف افزود: اگر اتحاد جماهیر شوروی در آن زمان شکست خورد، در عوض ما اکنون می توانیم در مقابل رویارویی با کشورهای غربی مقاومت کنیم.
از ۲۵ مارس، نیروهای مسلح وظایف اصلی مرحله اول را به پایان رسانده اند و به طور قابل توجهی توانایی های رزمی و توانایی اوکراین را محدود کرده اند، با توجه به اینکه هدف اصلی عملیات، همانطور که توسط وزارت دفاع روسیه اعلام شده است، آزادسازی منطقه دونباس است.
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که با حمایت نیروهای مسلح روسیه، نظامیان جمهوری های خلق لوهانسک و دونباس در حال تدارک حمله هستند، اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала