مدودف هشدار داد که انکار روسیه می تواند به واخواهی اروپا تبدیل شود

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر مدودف هشدار داد که انکار روسیه می تواند به واخواهی اروپا تبدیل شود
مدودف هشدار داد که انکار روسیه می تواند به واخواهی اروپا تبدیل شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2022
اشتراک
معاون شورای امنیت فدراسیون روسیه، با اشاره به اینکه سیستم مالی اتحادیه اروپا کاملاً باثبات نیست و اعتماد مردم در حال سقوط است هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت فدراسیون روسیه، روز یکشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: اعلام عدم تعهد روسیه در قبال تعهدات خارجی ممکن است منجر به تورم شدید و واخواهی برای خود اروپا شود که سیستم مالی آن چندان باثبات نیست.
او به سخنان اورسولا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا (EC)، که این عقیده را ابراز کرد که انکار روسیه فقط موضوع زمان است، توجه کرد، گفت: "خب پس امتحانش کنید". وی در عین حال به "دو نکته بدیهی" اشاره کرد: انکار روسیه می تواند از سوی اروپا به واخواهی خود اروپا تبدیل شود. هم اخلاقی و هم احتمالاً مادی.
این سیاستمدار ادامه داد: علاوه بر این، مقامات اتحادیه اروپا باید از اروپایی‌ های عادی به خاطر تورم شدیدی که دیگر نمی‌ توان آن را به روس‌ های شرور نسبت داد، به دلیل کمبود محصولات اولیه در فروشگاه‌ ها و هجوم پناهجویان که موجی از جنایات خشن بدتر از آلبانیایی را برانگیزد، انتظار سپاسگزاری قوی داشته باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала