رونمایی از اولین خودروی ملی امارات متحده عربی +ویدئو، عکس

© Photo / COURTESY TAP30تپ‌سی سامانه هوشمند درخواست خودرو ایرانی برای سفرهای درون‌ شهری
تپ‌سی سامانه هوشمند درخواست خودرو ایرانی برای سفرهای درون‌ شهری  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2022
اشتراک
رونمایی از نخستین خودروی الکتریکی تولید شده‌‌ی امارات در فضای مجازی خبرساز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، امارات متحده عربی با سرمایه‌ای حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان به تولید خودروهای برقی پرداخت. و به تازگی از اولین خودروی تمام برقی "الدمانی" DMV300 با مشخصات اروپایی با دو مدل مختلف با ظرفیت باتری ۵۲.۷ و برد بیش از ۴۰۵ کیلومتر با یک بار شارژ رونمایی کرد.
تصاویر و ویدئوهای فراوانی از رونمایی این خودروی ملى تولید شده در امارات متحده عربى در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. تمام طراحی و تولید قطعات این خودرو در امارات صورت گرفته و هیچ قطعه‌ای مونتاژ نشده است و به ادعای سرمایه‌گذار این خودروی تمام برقی، این خودرو قابلیت شارژر سریع در ۳۰ دقیقه و شارژر معمولی در ۸ ساعت و همچنین سرعتی معادل ۱۶۰ کیلومتر را دارد.
کاربران بسیاری درباره‌ی این رخداد و تحول در امارات اظهارنظر می‌کنند. برخی از کاربران با تحسین و تشویق عاملان این امر، از اینکه مسئولین این کشور برای شهروندان خود ارزش قائل می‌شوند ابراز خرسندی می‌کنند و امیدوارند این موضوع در همه‌ی کشورها به همین صورت باشد؛ چراکه وقتی مسئولان و مدیران یک کشور رفاه مردم خود را بخواهند با طرح‌های مطمئن و موفق موافقت می‌کنند و برای اجرایی کردن آن کم کاری و کوتاهی نمی‌کنند.
این کاربران با مقایسه‌ی اولین خودروی ملی امارات متحده عربی با ایران، با کنایه و گلایه عنوان می‌کنند اما خودروسازان ایرانی برای عرضه‌ی محصول خوب و کیفیت و ایمنی خودرو‌های ملی خود تلاش نمی‌کنند بلکه هدفمند تنها به سود و گردش حساب‌های مالی خود ‌می‌اندیشند و نتیجه‌ی این سهل‌انگاری و عدم مقابله با این موضوع این می‌شود که همین خودروهای تولید ایران روزانه در جاده‌ها کشته‌ دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала