توضیح جالب ماتئوس درباره شوخی با اسطوره فوتبال ایران +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / علی دایی
علی دایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2022
اشتراک
لوتار ماتیوس در خصوص تصویر سلفی و ویدئویی که از علی دایی در حاشیه‌ی قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی قطر گرفته بود توضیحاتی داد.
به گزارش اسپوتنیک، لوتار ماتیوس، ستاره سرشناس فوتبال جهان که برای افتتاح باشگاه بدنسازی متا سام سنتر به دعوت سپهر تاروردیان به تهران آمده بود به یکی از خبرگزاری‌های ایران از شوخی با علی دایی در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر و انتشار ویدئو این اسطوره، گفت.
ماتیوس به همراه کافو، کیهیل و اوکوچا با خوابیدن علی دایی در پشت صحنه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی قطر شوخی کردند و عکس سلفی و ویدئویی که همراه با علی دایی در حین خوابیدن او گرفته بود را منتشر کرد و از قضا این ویدئو بازخوردهای فراوان و جالبی داشت.
ماتئوس گفت: "من از یکی از همکارانم گفتم می‌توانم از علی دایی در حین اینکه خوابیده است فیلم بگیرم؟ از او پرسیدم چون علی دایی خیلی برای من قابل احترام است و او نیز گفت حتما از او فیلم بگیرید. این فیلم پیش از آغاز مراسم بود اما به خاطر اینکه حواشی پیرامون این موضوع پیش نیاید آن را پس از پایان قرعه‌کشی در فضای مجازی برای میلیون‌ها هواداران او منتشرکردم."
او پس از این صحبت‌ها عنوان کرد با علی دایی تماس گرفتم به او پیام دادم اما هنوز پاسخی دریافت نکردم. او که در تهران هم هست و من همچنان منتظر او هستم و می‌خواهم با او دیداری داشته باشم.
کاربران بسیاری از مردانگی علی دایی و اینکه افتخار ایران و ایرانی‌ست می‌گویند و امیدوارند ایران شاهد افرادی همچون علی دایی باشد که نام ایران و آوازه‌ی ایران را به گوش جهانیان برسانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала