افزایش بارز شمار بستری‌های کرونا در 12 استان ایران و بالا رفتن تعداد فوتی‌ها در تهران

© Photo / IRNAکرونا در ایران
کرونا در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2022
اشتراک
در هفته اخیر، ۱۲ استان ایران افزایش بارز بستری‌های ناشی از کرونا داشتند و در عین حال کاهش موارد مثبت متوفی نیز در ۱۴ استان گزارش شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام وارت بهداشت ایران ، بررسی هفتگی وضعیت موجود کرونا در کشور در هفته سوم فروردین ماه ۱۴۰۰ مصادف با هفته ۱۱۲اپیدمی در کشور، نشان می‌دهد که تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در هفته اخیر ۲۰۶۸۶نفر، تعداد موارد بستری جدید در هفته اخیر ۳۰۴۶ نفر و تعداد موارد فوتی جدید در هفته اخیر ۲۸۲ نفر بوده است.
کرونا ویروس در جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2022
مجوز نخستین تست تنفسی کرونا در آمریکا
همچنین 12 استان شامل، استان‌های یزد، بوشهر، همدان، مرکزی، لرستان، تهران، خراسان رضوی، سمنان، هرمزگان، فارس، اصفهان و اردبیل در هفته اخیر، افزایش بارز بیماران بستری ناشی از کرونا را گزارش کردند.
در استان تهران در هفته اخیر، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده ۹۴۱ نفر، تعداد موارد بستری جدید ۵۳۲ نفر و تعداد موارد فوت جدید ۷۱ نفر بوده است.
همچنین در هفته اخیر در استان تهران، موارد بستری افزایش بارز داشته و فوت استان تهران نیز افزایش یافته است. بروز موارد بستری به حد متوسط کشور صعود کرده و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور بیشتر شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала