کرملین هدف اصلی عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین را اعلام کرد

© Sputnik / Alekseiy Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کرملین به جلوه های جدید "فرهنگ سیاسی" آمریکا درمناظره بایدن و ترامپ
واکنش کرملین به جلوه های جدید فرهنگ سیاسی آمریکا درمناظره بایدن و ترامپ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2022
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اظهار داشت هدف اصلی عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، انهدام گردان های ملی گرایان در این کشور است.
به گزارش اسپوتنیک، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه خاطرنشان کرد تمام ماموریت های محوله به نیروهای مسلح روسیه بدون شک انجام خواهد شد. پسکوف همچنین گفت که در مناطقی که گردان‌های ملی گرایان همچنان باقی مانده‌اند، "یک مبارزه شدید در جریان است و همه آنها در معرض نابودی هستند."
اوکراین به یک پایگاه بسیار خطرناک برای سلاح های ضدبشری آمریکا تبدیل شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2022
اوکراین به یک پایگاه بسیار خطرناک برای سلاح های ضدبشری آمریکا تبدیل شده است
سخنگوی کرملین در پایان گفت: "نکته اصلی این است که [اوکراین] را از این گردان‌های ملی‌گرا آزاد کنیم".
پیش از این، آندری کلیموف یکی از اعضای شورای فدراسیون، مجلس علیای پارلمان روسیه از پایان قریب الوقوع عملیات ویژه در اوکراین خبر داده بود. کلیموف شرط پایان "مرحله نظامی" را تبدیل اوکراین به کشوری امن برای روسیه و جهان خواند. کلیموف افزود که برای این منظور، روسیه باید امنیت تاسیسات هسته ای را تأمین کرده و کار آزمایشگاه های بیولوژیکی اوکراین را مطالعه کند.
عملیات ویژه در اوکراین در 24 فوریه آغاز شد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه کمک به جمهوری‌های دونباس و همچنین غیرنظامی‌سازی ونازی زدایی اوکراین را اهداف آن اعلام کرده است .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала